
Jojka spustila v minulých dňoch veľkolepé oslavy svojho dvadsiateho výročia na slovenských obrazovkách. Kampaň sa spustila v polovici februára a potiahne sa až do marca. Magickým dňom je pre televíziu 2. marec. Práve v tento deň spustila svoje vysielanie o 19:00 hlavnou spravodajskou reláciou Noviny s moderátormi Danou Roháčovou a Braňom Ondrušom, po ktorej nasledoval Šport. O 19:30 sa televízia JOJ divákom predstavila v špeciálnom programe Práve začíname. Prvým zábavným programom televízie bol 20:00 priamy prenos finále Miss Universe Slovenskej republiky 2002.

„Pri príležitosti 20. výročia sme nakrútili nové jingle ako súčasť našej staničnej grafiky. Nemohli chýbať tváre Paneláku, prvého a najdlhšie vysielaného pôvodného denného seriálu na Slovensku, či tváre legendárneho seriálu Mafstory, ale aj moderátori hlavného spravodajstva a športu. A samozrejme nechýba ani Inkognito,“ povedala pre Mediaklik hovorkyňa Jojky Lucia Tuhelová.
Vysielanie zaplavili nové jingle, v ktorých sa objavili známe tváre naprieč úspešným pôsobením televízie u nás.
Pozrite si všetky upútavky v jednom videu!
Jojka oslavuje a darčeky dostanú diváci. A bude ich veľa. Jarná vysielacia štruktúra bude plná atraktívnych premiér. Nebudú chýbať pokračovania obľúbených programov.

V januári spustila televízie vysielanie nového dlhodobého pašeráckeho seriálu Hranica. Tá si počas uplynulého obdobia získala dostatočný počet divákov a zaujala popredné miesta v rebríčkoch sledovanosti. Fanúšikovia oddychového seriálu sa teda môžu tešiť na nové časti aj počas nadchádzajúcich mesiacov. Hranica bude pokračovať v štandardnom režime, teda v pondelok, stredu a piatok.

Jojka bez Nemocnice? Nemožné! Divácky valec, ktorý tento rok potvrdil status najsledovanejšieho seriálu u nás má budúcnosť garantovanú. Ďalšie spletité osudy lekárov a pacientov budú pripravené vždy v utorok a vo štvrtok. Sledovanosť Nemocnice sa stabilne pohybuje medzi 550–600-tisícovou hranicou a nedáva konkurencii šancu. Tak ako sú diváci zvyknutí. Počas jarnej sezóny nemieni televízia nič meniť, divácky zvyk je silný a projekty sú úspešné.