Mal to byť pompézny reboot najdrsnejšej a najdrahšej reality šou sveta u nás. Markíza s Novou sa rozhodli na začiatku roka spustiť tvrdý boj o 100-tisíc eur, relácii vrátili pôvodný anglický názov, nakrúca sa v lukratívnej lokalite, na obrazovky sa dostal mix ľudí z kastingov a známych osobností. Lenže toto na Slovákov vôbec nezabralo.

Najprv sa posúval štart, pretože štáb a súťažiaci sa borili s koronavírusom. Po sedemdňovom odklade prišla prvá epizóda, ktorá medzi našincami tvrdo prepadla. S pribúdajúcimi epizódami Survivor klesal k historicky najnižším číslam sledovanosti Markízy v hlavnom vysielacom čase, keď výsledky sa pohybovali len okolo 3 – 4%. Po krátkom čase prišla Markíza s výraznými kreatívnymi zmenami, vysielanie natiahla na štyri dni v pracovnom týždni, namiesto dvoch. Jednotlivé epizódy skrátila a zdynamizovala a odsunula ich druhého večerného pásma, kde sa v minulosti vysielala Farma a diváci sú zvyknutí na tento typ vysielacej štruktúry.

Avšak ani to nebolo úplné vyslobodenie. Survivor si v tomto slote nevie siahnuť ani len na 100-tisícovú hranicu a trápenie sa tak pokračuje. Hoci v klasickom lineárnom vysielaní reality šou nie je ťahúňom, pozornosti sa teší na platforme Voyo, kde patrí medzi najsledovanejšie tituly. Teraz boj o rozprávkovú výhru dostal ďalšiu ranu, keď ostrov musel zo zdravotných dôvodov opustiť Gábor Boráros. Je tak druhým súťažiacim, ktorý odišiel na vlastnú žiadosť. Hneď v prvej epizóde sa z kola von pobral Vojtěch Drahokoupil, ten nezvládol pobyt vzhľadom na svoje psychické rozpoloženie.

„Gábor odstupuje zo šou pre problémy s kolenom, ktoré ho trápili už počas jeho MMA kariéry. Súboje v šou a podmienky v ktorých súťažiaci na ostrove žijú sú extrémne náročné a všetci súťažiaci v prípade, že ich trápia zdravotné problémy, prechádzajú zdravotnými kontrolami u doktorov, ktorí dohliadajú na priebeh súbojov. Po lekárskych vyšetreniach a magnetickej rezonancii kolena doktori Gáborovi zakázali pokračovať v súťaži ďalej a po príchode na Slovensku mu odporučili operáciu,“ povedala pre Mediaklik PR manažérka Markízy Zuzana Serdelová.
Tvrdá šou si tak vyberá ďalšiu daň, no boj o 100-tisíc eur sa nekončí!