Trhová dvojka, narozdiel od Markízy, akcentuje na cieľovú skupinu 12+, teda celkový počet divákov. Konkurencia svoj rebríček stavia na komerčnej cieľovke 12 – 54.
Čítajte aj Vybičovaný boj o každého diváka! Markíza úspešne odštartovala svoje seriályV roku 2021 Jojka ťažila z toho, že odvysielala vianočnú klasiku v podobe Troch orieškov pre Popolušku. Nielenže vyhrala sviatočný boj o diváka, Popoluška bola klasicky najsledovanejším programom Vianoc, ale rovno aj celého roka! Treba však dodať, že zaznamenala istý pokles sledovanosti oproti minulým rokom. Celkovo ju sledovalo až 849-tisíc divákov.
Čítajte aj Jojka ovládla televízne obrazovky: Štart jej nového seriálu prevalcoval všetkoPopredné priečky patria tradične spravodajstvu. Na popredných priečkach sa usídlila aj prvá epizóda Slovanov, ktorí odštartovali na jar. Masívna kampaň a veľká zvedavosť spravili svoje. Úvod do seriálu lámal rekordy. Následne však prišla studená sprcha a krivka nabrala strmhlavý smer nadol a Slovania končili na menej ako polovičných výkonoch zo začiatku.
Čítajte aj Kto nepašuje, nie je občan ukrajinského pohraničia! Pobaví Jojka Slovákov?Vysoko sa umiestnila aj Nemocnica, ktorá sa stala najsledovanejším seriálom Slovenska počas ostatnej jesene. Jej sledovanosť naďalej stúpa. Od januára sa lekárska dráma vrátila na obrazovky, aby nadviazala na svoje minuloročné úspechy.
Toto sú najsledovanejšie programy Jojky v cieľovke 12+:
Tri oriešky pre Popolušku | 849 000 |
Noviny TV JOJ | 754 000 |
Najlepšie počasie | 649 000 |
Slovania | 639 000 |
Krimi | 627 000 |
Nemocnica | 611 000 |
Nemocnica Vianočný klip | 607 000 |
Sám doma 2: Stratený v NY | 589 000 |
Bezva ženská na krku | 570 000 |
Bodka | 517 000 |
Gagarin: Prvý vo vesmíre | 517 000 |
Inkognito | 496 000 |
Nové bývanie | 496 000 |
Wind River | 491 000 |
Nočná mora | 479 000 |
Šport | 477 000 |
3Bobule | 448 000 |
Česko Slovensko má talent | 426 000 |
Vládkyňa zla 2 | 424 000 |
V siedmom nebi | 420 000 |