Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Najsledovanejšie programy na Markíze v roku 2021: Toto Slováci si nenechali ujsť!

Televízia Markíza uzavrela rok 2021 s viacerými úspechmi. Jej programy si nenechali ujsť státisíce divákov. Tu je výber tých najúspešnejších a najsledovanejších.

30.01.2022 07:00
tomáš maštalír, pán profesor, Foto:
Tomáš Maštalír v seriáli Pán profesor.
debata

Absolútne najsledovanejším programom v rámci ponuky Markízy sa v roku 2021 v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12 – 54 stala slovenská premiéra skutočného príbehu Zázraky z neba. V stredu, 6. januára 2021, dosiahol excelentný rating 14,6% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,2%. Rodinnú drámu si nenechalo ujsť celkovo 689-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

lets dance 2022, lets dance, Čítajte aj Markíza odhalila kompletné obsadenie Let's Dance! Táto hviezdna zostava smeruje na parket

Pán profesor naplno bodoval

Post divácky najúspešnejšieho pôvodného seriálu na celom trhu patril za vlaňajší rok v rámci cieľovej skupiny 12 – 54 megahitu Pán profesor. Najsledovanejšou v cieľovej skupine 12 – 54 bola predposledná 9. epizóda 2. série odvysielaná v pondelok, 26. apríla 2021, ktorá zaznamenala rating 14,3% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 35,3%. Túto časť si vychutnalo celkovo 578-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v rámci tejto univerzálnej cieľovej skupiny bola ešte úspešnejšia epizóda z 5. apríla 2021, ktorá si podmanila až 584-tisíc divákov.

Obe minuloročné série Pána profesora dosiahli vynikajúci priemerný rating 11,9% ako aj trhový podiel 31,1%. Seriál k obrazovkám lákal v priemere 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Na jeseň 2022 sa chystá štvrtá séria.

survivor, Čítajte aj Divácke peklo núti Markízu konať! Survivora čaká kreatívny reštart a pokus o záchranu

Zaujala aj komediálna novinka

Medzi najsledovanejšie vlaňajšie programy Markízy sa zaradil aj nový komediálny seriál Najhorší týždeň môjho života. Najväčší divácky úspech zožala hneď úvodná epizóda, ktorá si vo štvrtok, 7. januára 2021, pripísala rating 12,7% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,7%. Vychutnalo si ju taktiež rekordných 594-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Všetkých osem častí 1. série Najhoršieho týždňa môjho života dosiahlo priemerný rating 9,7% a trhový podiel 22,8%. V priemere ich sledovalo 447-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Druhá séria by sa mala objaviť v priebehu tohto roka.

bridgerton, Čítajte aj Netflix v roku 2022 prinesie návrat svojich hitov! Toto si nemôžete nechať ujsť

Imitačná šou so skvelým výsledkom

V jarnej sezóne sa vrátila v poradí už šiesta séria mimoriadne úspešnej zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12– 54 zaznamenala priemerný rating 10,7% a trhový podiel 28,9 %. Túto sezónu sledovalo v priemere 553-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Siedma séria na naplánovaná na jeseň 2022.

S výrazným diváckym ohlasom sa v roku 2021 stretla aj 2. séria výnimočného sociálneho experimentu Svadba na prvý pohľad. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla výborný priemerný rating 10,2% a trhový podiel 25,3%. Na to, či sa vede podarí dať dokopy ideálne kompatibilné páry, bolo zvedavých v priemere 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Diváci sa nemusia báť, pokračovanie v podobe tretej série sa objaví tento rok.

Netflix Čítajte aj Novinky na Netflixe: Oceňovaný príbeh o Šarlatánovi aj dokument o podvodníkovi z Tinderu

Silné ťažiskové šou

Spevácka súťaž SuperStar v jesennej sezóne zabodovala s priemerným ratingom 8,1% a trhovým podielom 24,4%. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy si vychutnávalo v priemere 423-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Táto sezóna sa stretla s diváckym odlivom oproti predchádzajúcej sezóne. V roku 2022 dostáva Superstar prestávku, formát potrebuje oddych.

Obľúbená zábavná šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl sa aj v roku 2021 zaradila medzi divácky najúspešnejšie programy. Osem epizód odvysielaných v jarnej sezóne zaznamenalo v cieľovej skupine 12 – 54 priemerný rating 8,1% a trhový podiel 23,3%, pričom v priemere si šou vychutnávalo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Bond Čítajte aj Nového Jamesa Bonda ešte producenti nenašli. Skloňujú jedno známe meno...

V dôležitom podvečernom slote naďalej kraľoval obľúbený rodinný seriál Oteckovia. Seriál dosiahol v uplynulom roku priemerný rating 7,1% a trhový podiel 26,7% v cieľovej skupine 12 – 54. Každý pracovný podvečer si k obrazovkám sadalo v priemere 370-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Oteckovia majú budúcnosť garantovanú aj v tomto roku, hoci výkon seriál postupne klesá, no stále sa udržuje na veľmi slušných číslach.

Silnou oporou večernej programovej štruktúry bola na jeseň 2021 tiež dlhoročne úspešná reality šou Farma, ktorej 13. sezóna dosiahla priemerný rating 6,3% a trhový podiel 21,7% v cieľovej skupine 12 – 54. Zaujímavé dianie na statku sledovalo priemerne 356-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na jeseň sa do vysielania dostane štrnásta séria.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #2021 #televízna sezóna 2021/2022