A Slováci vystavili slovenským televíziám účet! Z výsledkov je zreteľné, že vzniká nová tradícia – diváci odchádzajú od televízorov a na titul kráľa Silvestra stačili mimoriadne priemerné výsledky. Dávno sú preč časy, keď rekordným státisícom Slovákom robil na Silvestra spoločnosť televízor. Snáď sa konečne poučia a budú sa snažiť nakrútiť nejakú zaujímavý reláciu, v ktorej si príde na svoje aj staršia generácia bažiaci po klasických varietných šou, ale naprázdno nepríde ani mladšia cieľovka, tá preferuje niečo svižnejšie, s iným typom humoru.
Čítajte aj Jojka chystá nával slovenských seriálov na rok 2022: Toto všetko uvidíte!Víťazom silvestrovského večera je RTVS. Premiérová zábava ako jediná prekonala vlažnú hranicu 400-tisíc divákov. Pečie celé Slovensko si pozrelo 410-tisíc divákov, Milujem Slovensko zaujalo 444-tisíc divákov. Najviac zarezonovala talk-šou Petra Marcina Neskoro večer. Ten si pripravil špeciálne scénky s kolegom Andym Krausom a po dlhých rokoch vdýchli život kultovým postavičkám z ich šou. Slováci boli zvedaví aj na pani Máriu, Neskoro večer bolo najsledovanejším programom Silvestra 2021. Pri obrazovkách sedelo 466-tisíc divákov.
Zubami zaškrípala na Silvestra Jojka. Kým v minulý rokoch jej zábavná dvojica programov dosahovala rekordy sledovanosti, na konci 2021 tvrdo pristála nohami na zemi. Silvestrovské Inkognito si pozrelo len 387-tisíc divákov, Všetko, čo mám rád prilákalo 364-tisíc Slovákov túžiacich po nejakej príjemnej zábave. Prepad sledovanosti je značný. Inkognito na konci roka 2020 sledovalo 604-tisíc divákov. Všetko, čo mám rád 555-tisíc divákov. Top rekord je z roku 2018, vtedy bolo na reláciu Vlada Voštinára zvedavých rekordných 805-tisíc divákov.
Na markizácku zábavu bolo zvedavých najmenej Slovákov, jej „Exkluzívny Silvester“ zostal na periférii diváckeho záujmu. Zostrihy s Adelou sledovalo len 361-tisíc divákov.
Čítajte aj Aké filmy prinesie január na HBO? Oscarové hviezdy aj legendárni animovaní hrdinovia v ľudskom svetePrvého januára kartami miešala opäť RTVS. V premiére ponúkla nový film Petra Bebjaka Jozef Mak. Ten sa stal najsledovanejším programom večera. Pozrelo si ho 421-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 zas dominovala Jojka s premiérou dojemného filmu Umenie pretekať v daždi, snímka uhrala takmer 20% podiel na trhu, celkovo ju sledovalo 409-tisíc Slovákov. Nezadarilo sa Markíze, premiéra českého filmu Bábovky oslovil len 381-tisíc divákov.