Kým aktuálne skončená séria sa musela vysporiadať s razantnejším odlivom divákom, nedeľné finále tento trend zvrátilo. Vyhlásenie novej speváckej hviezdy bolo dostatočným lákadlom na to, aby Markíza bola jednotkou na trhu. Je však evidentné, že nielen samotné finále bolo najmenej sledované za ostatné roky, to isté platí aj pre celú túto sezónu. Superstar nutne potrebuje oddych.
Slovensko a Česko našli v nedeľu, 19. decembra 2021, svoju siedmu spoločnú SuperStar, v závere veľkolepého superfinále tento prestížny titul získal talentovaný mladý spevák Adam Pavlovčin, ktorému tak patrí aj rozprávková výhra 75-tisíc eur.
Čítajte aj Jasným víťazom Superstar je Adam Pavlovčin. Jeho talent ohúril divákov aj porotuZáverečný priamy prenos speváckej šou sa na obrazovkách televízie Markíza stal v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci programovej ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Jojka nedá divákom vydýchnuť ani v januári! Do vysielania mieri nová kriminálkaV tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahol súboj štvorice najúspešnejších spevákov a speváčok nadpriemerný rating 8,6% aj trhový podiel 24,2%. Film Wind River zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 16,1% a vianočný špeciál šou Pečie celé Slovensko na Jednotke RTVS dosiahol podiel na trhu 16,9%.
Finálnu šou vychutnalo celkovo 446-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 841-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Pre porovnanie, koniec Superstar v roku 2020 sledovalo 678-tisíc divákov, prepad o takmer 200-tisíc divákov je teda bolestivo zrejmý.
Čítajte aj Seriálové a televízne hviezdy pokope! Markíza predstavuje vianočnú pesničkuV roku 2022 Markíza sa obrazovkách neuvedie žiadnu talentovú šou. Na jar sa po piatich rokoch vráti tanečná šou Let's Dance a na jeseň opäť staví na šou Tvoja tvár znie povedome.