Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Filmy

Nekonečné vyčkávanie na lockdown prinieslo Markíze rekord! Spravodajstvo je na vrchole

Stredajšie rokovanie vlády a vyčkávanie na oznámenie definitívne podoby lockdownu pritiahlo davy k televíznemu spravodajstvu. Markízácke Televízne noviny zaznamenali rekordnú sledovanosť. Opakuje sa tak situácia z nedávnej minulosti, keď pri rapídnom zhoršovaní sa epidemickej situácie sa Slováci húfne vracajú do svojich obývačiek.

, 25.11.2021 15:30
televízne noviny, Foto:
Stredajšie Televízne noviny na Markíze, v stredu večer, trhli jesenný rekord sledovanosti.
2

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách a v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v stredu, 24. novembra 2021, stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahlo včerajšie vydanie v rámci tejto jesene rekordný rating 10,7% a druhý najvyšší trhový podiel 30,7%.

skupina markíza, markíza group, Čítajte aj Markíza v roku 2022: Televízia velí do útoku, chystajú sa veľké novinky!

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť v rámci jesennej televíznej sezóny taktiež rekordných 623-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania Televízne noviny zasiahli dokonca až 988-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhú priečku obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca spravodajská relácia Počasie (rating 9,7% / share 27,9% v CS 12 – 54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

RTVS šport, šport, televízia šport, Čítajte aj Po niekoľkých odkladoch je to tu! RTVS spúšťa štvrtý okruh, štartuje nová športová televízia

Svoj jesenný rekord si pripísali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktorým v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo vynikajúce tretie miesto. V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenali v rámci aktuálnej sezóny najvyšší rating 8,1% a druhý najlepší trhový podiel 34,7%. K obrazovkám pritiahli až 499-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Štvoricu najsledovanejších stredajších programov uzatvára podvečerní Oteckovia, v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol nadpriemerný rating 7,7% a trhový podiel 26,9%, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol akékoľvek programy konkurencie. Vychutnalo si ho celkovo 419-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím dorovnal druhý najlepší výsledok tejto jesene.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #TV Markíza #Televízne noviny #televízia Markíza #sledovanosť #Mediaklik #lockdown #koronavírus