Počas ostatnej soboty, verejnoprávna Jednotka odvysielala poslednú epizódu program Byť zdravý je výhra a tým sa skončila televízna púť žrebovania očkovacej prémie. Celkové náklady sa vyšplhali až na 26 miliónov eur, no čo sa z pohľadu sledovanosti a odozvy verejnosti týka, očkovacia lotéria bola divácky hit. Od prvej epizódy lámala rekordy sledovanosti. V čase absolútneho vrcholu atakovala 800-tisícovú hranicu veľkosti publika.
Čítajte aj Pán profesor seriálovým lídrom: Aktuálna séria však zaostáva za ostatnýmiOčkovacej lotérie sa dokonca zľakli aj komerčné televízie, ktoré počas nedeľného vysielania vypratali priestor. Najviac však očkovacia lotéria ovplyvnila Markízu a novú sériu Superstar. Pár dní spustením novej série a ukážky diváckej sily program Byť zdravý je výhra, sa narýchlo spevácka šou sťahovala do piatkového slotu. Razom sa komerčnému lídrovi rozsypala vopred pripravená vysielacia štruktúra. Od októbra sa program presunul na sobotný večer, pričom si udržal vysoko nadpriemerný počet divákov.
Očkovacia lotéria patrila medzi najsledovanejšie programy roka, prekonala aj tie najväčšie seriálové hity komerčných staníc, spravodajstva, filmových trhákov.
Čítajte aj Bol to kráľ inteligentného humoru. Nie každý ale vedel, aký ťažký mal osudPosledné žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra si nenechalo ujsť 652-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,6% v cieľovej skupine 12+ a udržalo si titul najsledovanejšieho programu dňa.
Žrebovanie očkovacej prémie si aj počas finále udržalo pozíciu lídra a v rámci sobotného hlavného večerného vysielacieho času dominovalo sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 22,7%. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 36 355 pozretí.