Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Bodka za televíznym prekvapením roka! Očkovacia lotéria sa definitívne skončila

Očkovacia lotéria sa stala, bezpochyby, najväčším televíznym prekvapením tohto roka. K obrazovkám prilákala davy, hoci jej efektívnosť je diskutabilná. Svoj účel však program splnil - stal sa predmetom debaty celého národa. Zrejme neexistuje Slovák, ktorý by sa s očkovacou lotériou nestretol, respektíve nemal na ňu názor.

, 02.11.2021 11:30
vera wisterová, marcel forgáč, byť zdravý je... Foto:
Očkovacia lotéria sa skončila.
debata (12)
markíza, televízia markíza, logo, markíza, Čítajte aj Nekompromisná bodka za televíznou legendou! Markíza pre nezáujem ruší...

Počas ostatnej soboty, verejnoprávna Jednotka odvysielala poslednú epizódu program Byť zdravý je výhra a tým sa skončila televízna púť žrebovania očkovacej prémie. Celkové náklady sa vyšplhali až na 26 miliónov eur, no čo sa z pohľadu sledovanosti a odozvy verejnosti týka, očkovacia lotéria bola divácky hit. Od prvej epizódy lámala rekordy sledovanosti. V čase absolútneho vrcholu atakovala 800-tisícovú hranicu veľkosti publika.

pán profesor, maštalír, marcinková, Čítajte aj Pán profesor seriálovým lídrom: Aktuálna séria však zaostáva za ostatnými

Očkovacej lotérie sa dokonca zľakli aj komerčné televízie, ktoré počas nedeľného vysielania vypratali priestor. Najviac však očkovacia lotéria ovplyvnila Markízu a novú sériu Superstar. Pár dní spustením novej série a ukážky diváckej sily program Byť zdravý je výhra, sa narýchlo spevácka šou sťahovala do piatkového slotu. Razom sa komerčnému lídrovi rozsypala vopred pripravená vysielacia štruktúra. Od októbra sa program presunul na sobotný večer, pričom si udržal vysoko nadpriemerný počet divákov.

Očkovacia lotéria patrila medzi najsledovanejšie programy roka, prekonala aj tie najväčšie seriálové hity komerčných staníc, spravodajstva, filmových trhákov.

Jan Werich 01 Čítajte aj Bol to kráľ inteligentného humoru. Nie každý ale vedel, aký ťažký mal osud

Posledné žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra si nenechalo ujsť 652-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,6% v cieľovej skupine 12+ a udržalo si titul najsledovanejšieho programu dňa.

Žrebovanie očkovacej prémie si aj počas finále udržalo pozíciu lídra a v rámci sobotného hlavného večerného vysielacieho času dominovalo sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 22,7%. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 36 355 pozretí.

© Autorské práva vyhradené

12 debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #sledovanosť #oseriáloch #očkovacia lotéria #očkovacia prémia