
Kým televízia Markíza spustila samostatnú špeciálnu sériu detskej verzie imitačnej šou Tvoja tvár znie povedome, Jojka pokračovala s rozšíreným vysielaním svojej Nemocnice aj v strede pracovného týždňa. A bol to televízny masaker.
Markíza sa zrejme spoliehala, že dokáže oslabiť konkurenčnú lekársku drámu a obmäkčiť srdcia divákov roztomilou šou plnou nadaných detských talentov. Nestalo sa. Nemocnica zaznamenala jeden z top výkonov vôbec. Najsledovanejší slovenský seriál Nemocnica si v stredu minulý týždeň nenechalo ujsť až 572-tisíc divákov. Seriál ovládol obe cieľové skupiny a dosiahol skvelú 12,3% sledovanosť a nadpriemerný podiel na trhu, až 27%, čo je dosiaľ druhá najvyššia sledovanosť a tretí najvyšší podiel od začiatku vysielania Nemocnice.

Ženská časť univerzálneho publika zaznamenala až 15,7% sledovanosť a 31,3% podiel na trhu, diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 15,2% sledovanosť. Z mužských cieľoviek bola najsilnejšia rovnaká veková kategória s 11% sledovanosťou.
Markíza s prvou časťou šou Tvoja mini tvár znie povedome nemala šancu. Výkon relácie sa prepadol na svoje minimá. Celkovo pri obrazovkách sedelo len 314-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke uhrala iba 5,5% sledovanosť s trhovým podielom 18,3%. Televízia posilnená úspechom špeciálnej časti na jar, ktorá vtedy trhla rekord so 600-tisícovým publikom, teraz poriadne vytriezvela. Navyše jojkárska Nemocnica sa mala vysielať v októbri aj v stredu. Následne sa seriál mal vrátiť do svojich štandardných utorkových a štvrtkových večerov.

Už ani to neplatí. Jojka by spravila strategickú chybu, keby tento svoj prvotný úmysel naplnila a programovou zmenou avizuje pokračovanie Nemocnice trikrát do týždňa naďalej. Tvoja mini tvár znie povedome má tak problém a zrejme nebude mať šancu viac zažiariť.