
V nedeľu večer minulý týždeň dominovala televíznemu vysielaniu opäť šou Pečie celé Slovensko, ktorej tretiu epizódu sledovalo na Jednotke až 547-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,4% v univerzálnej cieľovej skupine. Šou bola zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Úspešná novinka dosiahla nový vrchol sledovanosti, pričom prekonala aj všetky hlavné spravodajské relácie. Sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu tretej epizódy bolo pri televíznych obrazovkách až 761-tisíc divákov. Relácia bol lídrom v sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine.

Druhú epizódu sledovalo 514-tisíc divákov. Prvú epizódu pozeralo 545-tisíc divákov, je teda jasné, že šou oslovila a k sledovaniu ďalšej časti sa vrátili takmer všetci diváci. Čo do počtu divákov poráža Pečie celé Slovensko aj Superstar, pričom vypekanie koláčov a zákuskov viac ťahajú starší diváci. Speváckej šou ešte zachraňujú reputáciu mladší diváci a dominuje k komerčnej cieľovke 12 – 54.