
A Superstar opäť ubudlo divákov. Je to už tretí týždeň za sebou, keď spevácka šou postupne klesá vo svojich výkonoch. Kým kastingy ešte dokázali atakovať dolnú hranicu 500-tisícového publika. Ostatné týždne zaznamenali odliv divákov a tejto hranici sa čoraz viac vzďaľovali. Minulý piatok dokonca hľadanie speváckej hviezdy narazilo na svoje nové dno, keď takmer výkon epizód spadol pod 400-tisícovú hranicu.

Kým sa Superstar drží v stabilných hodnotách pre túto sezónu v cieľovke 12 – 54, ktorá jej zabezpečuje pozíciu jednotky na trhu, v širšej cieľovke na ňu začína dýchať šou Milujem Slovensko. Počas ostatného piatku obe šou delilo v širšej cieľovej skupine čosi viac ako 50-tisíc divákov. Superstar sledovalo iba 402-tísíc divákov. Ide o jeden z najhorších výsledkov tejto série. Ešte horšie na tom bola úplne prvá epizóda vysielaná začiatkom septembra. V cieľovke 12 – 54 uhrala piatková epizóda 7,8% sledovanosť s trhovým podielom 25,3%.

Každopádne, epizóda vysielaná pred dvoma týždňami si pozrelo 438-tisíc divákov, teda len o tisícku menej ako týždeň predtým. Záver kastingov získal 8,4% sledovanosť s trhovým podielom 27,3%. Superstar sa tak začiatok Supervýberu príliš nevydaril. Oproti koncu kastingov išli všetky hodnoty smerom nadol.