Gradujúca kastingová fáza speváckej šou by mala skôr divákov lákať ako ich strácať. No proti športovému prenosu málokedy vedia komerčné stanice konkurovať a musia sa zmieriť s istým odlivom cieľovej skupiny. To sa stalo aj minulý piatok. Treba však dodať, že Superstar si viedla mimoriadne dobre a prepad nebol taký bolestný. Čo sa nedá povedať o Jojke, ktorá v ten večer uviedla film, ten klesol iba na 4% sledovanosť v komerčnej cieľovke.
Čítajte aj Jojke došla trpezlivosť! Rozboril vyfasoval poriadnu ranu, nahradí ho toto...Minulotýždňové hľadanie novej speváckej hviezdy dosiahlo v cieľovej skupine 12 – 54 sledovanosť na úrovni 7,8% s trhovým podielom 24,9%. Ide o najnižšie hodnoty v rámci tejto série.
Vietor z plachiet komerčných televíziám vzala RTVS, ktorá uviedla kvalifikačný zápas Slovensko – Rusko a ten si odkrojil z koláča sledovanosti pomerne veľký kúsok. Najviac zobral Jojke, no aj Markíza sa musela o divákov podeliť. Prvý polčas sledovalo 375-tisíc divákov, druhý 351-tisíc. Futbal dosiahol 5 – 5,5% sledovanosť. Superstar však vyhrala piatkový večer a bola jednotkou na trhu, no s oslabením.
Čítajte aj Slováci prekvapili RTVS: Očkovacia lotéria po presune sa poriadne zatriaslaTýždeň predtým spevácka šou dosiahla, doposiaľ, najvyšší rating 8,9% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 28,9%. Piaty zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar si nenechalo ujsť rekordných 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím potvrdila kontinuálny nárast divákov. Ten však bol minulý týždeň kvôli futbalu prerušený.