
Po očkovacej lotérií, ktorá ovládla obrazovky RTVS počas ostatných mesiacov, sa našiel ďalší hit, ktorý divákom zachutil. A to doslova. Práve šou Pečie celé Slovensko má ambíciu sa zdržať u nás na viacero sezón. Štart novej šou sa naplno vydaril, nádej, že sa televízii splnia jej plány sú reálne.

Novinka prilákala k televíznym obrazovkám vyše pol milióna divákov, pričom sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu premiérovej prvej epizódy ju sledovalo až 633-tisíc divákov a stala sa najsledovanejším program dňa. Prvá epizóda prilákala k obrazovkám Jednotky až 545-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,7% v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváci si pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok neskôr večer prilákala k obrazovkám Dvojky talkšou Adely Vinczeovej Trochu inak s Adelou 54-tisíc divákov pri trhovom podiele 2,9% v univerzálnej cieľovej skupine.
V sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa, ktorú si pozrelo 221-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,3% a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo až 239-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,6% v cieľovej skupine 12+.