Kým počas nedeľného vysielania sa program Byť zdravý je výhra hýbal spočiatku vysoko nad hranicou 800-tísícového publika a atakoval rebríček najsledovanejších programov roka, neskôr sa formát ustálil pod touto hranicou. Ostatné týždne lákal približne 750-tisíc divákov, čo sú pre RTVS stále rekordné čísla. Očkovacia lotéria je najväčšie televízne prekvapenie tohto roka. Takýto divácky ohlas čakal asi len málokto, aj napriek tomu, že prvé vydanie sprevádzali problémy.
Čítajte aj Dvaja známi herci sa zamilovali do príbehu starého viac ako 600 rokov. Bojujú muži, hrdinkou je ale ženaS nástupom vysielania nove ťažiskovej šou Pečie celé Slovensko sa očkovacia lotéria „presťahovala“ do sobotného prime-timu, kde počas októbra dožije. Koncom mesiac sa žrebovanie definitívne skončí.
Dalo sa predpokladať, že masa divákov sa presunie z nedele na sobotu bez väčších strát. Vidina rozprávkovej výhry je dostatočným lákadlom. Zdá sa, že Slováci majú uprostred víkendu iné plány, ako sledovanie televízie a rekordne sledovaný program zaznamenal nižší počet divákov, v porovnaní s nedeľou. Jednotka, si aj napriek poklesu, poradila s Farmou a aj Talentom, keďže dominovala v oboch cieľových skupinách.
Čítajte aj Na Vianoce sa budete tešiť ešte viac! Netflix vráti do hry najsledovanejšiu komédiuSíce Jednotka RTVS bola jednotkou na trhu, odliv divákov je značný. Z týždňa na týždeň zmizlo viac ako 120-tísíc divákov. Najsledovanejším sobotným programom sa stalo žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý, ktoré si nenechalo ujsť 596-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,7% v cieľovej skupine 12+. Relácia dominovala aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 21,2%. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 42 834 pozretí.