Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Podarilo sa! Superstar sa pozviechala a zahodila priemernú sledovanosť za hlavu

Televízia Markíza si musela poriadne vydýchnuť. Superstar sa vracia do starých koľají a začína sa približovať nadpriemerným výkonom, na ktoré je roky zvyknutá.

23.09.2021 07:00
Superstar, Foto:
Superstar má pred sebou štvrtý týždeň vo vysielaní a vidinu ďalšieho nárastu sledovanosti.
debata (2)
nemocnica, seriál nemocnica, Čítajte aj Jojkárska Nemocnica nekompromisne kraľuje! Je to nový seriálový hit u nás

Trvalo to zopár týždňov, kým si diváci zvykli na rýchlu zmenu vo vysielaní a ich obľúbená spevácka šou sa narýchlo presťahovala na piatkový večer, aby sa tak vyhla nedeľnému žrebovaniu očkovacej prémie na RTVS, ktorá nedáva žiadnemu iného programu šancu. Premiéra siedmej série federálnej verzie poriadne zaskočilo, keď svojím výkonom sa nepriblížila predchádzajúcej série. Markíza zintenzívnila promovanie vo vysielaní, sociálnych sieťach a zdôrazňovala, že Superstar sa vysiela počas piatkov a nie nedeľného večera.

Minulotýždňová epizóda, v podarí už tretia, konečne potešila. Všetko nasvedčuje tomu, že Superstar sa pozviechala a výkon ide postupne výrazne nahor. V priebehu dvoch týždňov šou nabrala približne 80-tisíc divákov. Ďalší vzostup sa dá očakávať so zhoršujúcou epidemickou situáciou, kratšími dňami. Publikum sa začína, prirodzene presúvať, do svojich obývačiek.

pán profesor, Čítajte aj Čo sa to deje s divákmi? Markíza v šoku, Pán profesor zostal poriadne otrasený

Tretí zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 rating 8,8% a trhový podiel 28,1%. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentu­álneho bodu a trhový podiel jej narástol o 1 percentuál­ny bod.

SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, film Vládkyňa zla 2 zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 12,9% a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 12,2%.

sestričky Čítajte aj Mizéria Sestričiek pokračuje! Bude to znamenať koniec markizáckeho seriálu?

Pokračovanie súboja o prestížny titul, splnenie sna a rozprávkovú výhru v hodnote 75-tisíc eur si nenechalo ujsť celkovo 453-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou druhou epizódou ide o nárast o 37-tisíc divákov. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy malo v čase vysielania dosah až na 841-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

SuperStar sa stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #televízna sezóna 2021/2022