Superstar na Markíze a Talent na Jojke budú robiť spoločnosť túto jeseň divákom. Avšak obe šou s prvými časťami si zlízli najhoršie výsledky vôbec. Aj napriek tomu, že boli jednotkami na trhu. Situácia sa začína vylepšovať a postupne sa diváci vracajú k televíznym obrazovkám. To je aj prípad deviatej série Česko Slovensko má talent. Prvú epizódu, ktorú Jojka vysielala 8. septembra sledovalo iba 368-tisíc divákov. Druhú časť si pozrelo 371-tisíc divákov. Aj napriek tomu výkon ťažiskovej šou stále zaostáva za očakávaniami.
Čítajte aj Čo sa to deje s divákmi? Markíza v šoku, Pán profesor zostal poriadne otrasenýZlepšenie výkonnosti sa očakáva v nasledujúcich týždňoch, s nástupom nepriaznivejšieho počasia, ale najmä prudko zhoršujúcimi sa pandemickými opatreniami, ktoré opäť prinútia publikum tráviť voľný čas vo svojich obývačkách.
Minulú stredu si Talent ešte viac polepšil a konečne sa prehupol cez magickú hranicu 400-tisíc divákov. Stredajšiu epizódu sledovalo až 426-tisíc divákov. Talentová šou porazila aj konkurenčného Utajeného šéfa na Markíze. Toho sledovalo 351-tisíc divákov, druhá séria tejto šou Markíze prináša takisto vlažné výsledky.
Čítajte aj Očkovacia lotéria stopla pád sledovanosti! Koľko Slovákov tentokrát sedelo pri televízoroch?V cieľovke 12 – 54 Talent vyskočil na 7,5% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 22,5%. Utajený šéf zaostal so 6,7% sledovanosťou a trhovým podielom 20,4%. Hoci Talent pomaly stúpa, naďalej značne zaostáva za výkonom ôsmej série spred dvoch rokov, keď sledovanosť sa stabilne pohybovala na úrovni 10%.