Pokus Jojky zdvojiť vysielanie talentovej šou je pochopiteľný. Formát mal kvôli pandémii vynútenú dvojročnú pauzu, a aby sa divákom opäť pripomenul, bolo nutné ho intenzívnejšie votrieť do diváckej pozornosti. Navyše vysielanie počas stredajších večerov poslúžilo aj na prípravu novej šou Dom snov s Vilom Rozborilom, ktorá odštartuje 22. septembra. Talent sa tak „stiahne“ do svojho sobotného slotu, v ktorom predchádzajúca séria doslova valcovala a prinášala rekordné hodnoty.
Čítajte aj Superstar stále na kolenách? Podarilo sa Markíze zvrátiť blížiacu sa katastrofu?To sa však nedá povedať o súčasnej deviatej sérii, ktorá nepríjemne prekvapila. Prvú epizódu, ktorú Jojka vysielala 8. septembra, diváci akosi odignorovali. Aj napriek tomu Jojka s úvodom série vyhrala a bola jednotkou na trhu. No výsledky neboli úplne ideálne. Celkovo oslovila iba 368-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 si šou vyslúžila 6,1% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 20,3%. V cieľovke 12+ sa Talentu zadarilo o čosi lepšie, keď sledovanosť vyskočila na 8% a 20% podiel na trhu. Pritom výkon Talentu pred dvoma rokmi bol ďaleko lepší, keď sa sledovanosť stabilne udržovala nad hranicou 10% a pri obrazovkách sedávalo aj 600-tisíc divákov.
Od týchto hodnôt mala premiéra novej série na míle ďaleko. Ako sa darilo druhej epizóde, ktorá sa vysielala počas minulotýždňovej soboty? Ďaleko lepšie! Česko Slovensko má talent sa vo svojom štandardnom slote, na ktorý sú diváci viac zvyknutí, dokázal konečne nadýchnuť a odraziť sa od dna.
Čítajte aj Hit od Netflixu čaká šok! Koniec revolúcie, pripravte sa na sexuálnu inkvizíciuĎalšie kastingové kolo zinkasovalo 7,2% sledovanosť s trhovým podielom 22,4% podielom na trhu. Celkovo pri obrazovkách sedelo 371-tisíc divákov. Aj napriek malému nárastu, nateraz nová séria zaostáva za očakávaniami. Silu formátu ukážu, zrejme, až ďalšie týždne, keď viac divákov k obrazovkám prilákala až nepriaznivejšie jesenné počasie a kratšie dni a prirodzene sa publikum začne presúvať k televízorom.