Opäť sa ukázalo, že Slováci majú tento formát veľmi radi. Prvá časť s prehľadom vyhrala stredajší súboj o diváka. Víťazom stredajšieho večera sa aj v silnej futbalovej konkurencii stal návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf, v oboch hlavných cieľových skupinách jej patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa na celom trhu.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla úvodná epizóda novej série rating 8,5% a trhový podiel 24,3%.
Na to, ako si generálny riaditeľ mliekarenského podniku MILSY Rastislav Lupták počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,3%/share 28,6% v CS 12 – 54) a Televízne noviny (rating 8,6%/share 28,8% v CS 12 – 54). Aj v širšej cieľovej skupine 12+ bolo Počasie s 576-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejšou reláciou na trhu, predchádzajúce Televízne noviny si nenechalo ujsť 534-tisíc divákov.