Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Opäť sa ukázalo, že Slováci majú radi reality šou! Nová séria prilákala státisíce divákov

Televízia Markíza v minulých dňoch postupne rozbehla novú televíznu sezónu. Premiéru má za sebou aj úvodná epizóda druhej série Utajeného šéfa, ktorá odštartovala presne pred týždňom.

08.09.2021 07:00
utajený šéf, Foto:
Markíza teší z úspešného štartu druhej série Utajeného šéfa.
debata (1)

Opäť sa ukázalo, že Slováci majú tento formát veľmi radi. Prvá časť s prehľadom vyhrala stredajší súboj o diváka. Víťazom stredajšieho večera sa aj v silnej futbalovej konkurencii stal návrat obľúbenej reality šou Utajený šéf, v oboch hlavných cieľových skupinách jej patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa na celom trhu.

Moonfall Čítajte aj Taký katastrofický film tu ešte nebol! Mesiac sa rúti na Zem, ľudstvo končí

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla úvodná epizóda novej série rating 8,5% a trhový podiel 24,3%.

Na to, ako si generálny riaditeľ mliekarenského podniku MILSY Rastislav Lupták počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

sestričky 4, sestričky, svarinská, Čítajte aj Obľúbené Sestričky hlásia návrat! Budem Emou, kým to bude možné, hovorí Svarinská

Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,3%/share 28,6% v CS 12 – 54) a Televízne noviny (rating 8,6%/share 28,8% v CS 12 – 54). Aj v širšej cieľovej skupine 12+ bolo Počasie s 576-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejšou reláciou na trhu, predchádzajúce Televízne noviny si nenechalo ujsť 534-tisíc divákov.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com 1 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #televízia Markíza #Utajený šéf #televízna sezóna 2021/2022