Bez Servítky sa v novej verzii objavilo v januári tohto roka. Jojka oprášila formát, ktorý sa dekádu predtým vysielal na Markíze. Televízia posmelená úspechom českej verzie, ktorá už doslova zľudovela a aj vysielanie tejto verzie u nás sa ukázalo, že divákom sa táto verzia páči. Navyše sa kuchárska relácia stretla zoči-voči zdanlivo neporaziteľným Oteckom na Markíze. Tí po mimoriadne úspešnej zime zažili pomerne ťažkú jar a zaznamenali najväčší odliv doteraz.
Čítajte aj Jojka na jeseň poriadne zamieša kartami! Na Slovensku spustí prémiovú televíziuSamotné finále šiestej série Oteckov sa muselo zmieriť s tým, že Bez servítky v celkovom publiku porazilo Markízu. Vtedy si Jojku pustilo 213-tisíc divákov s trhovým podielom 19,8%, pričom Oteckovia získali 18,8%.
Čítajte aj Jojkárske seriály ste všetky vykopli! Finále najlepšieho jarného seriálu je tuToto využila práve Jojka, keďže odchádzajúci diváci prechádzali k sledovaniu práve Bez servítky a výkon televízie sa zvýšili niekoľkonásobne oproti šou Moja mama varí lepšie ako tvoja.
Vôbec najúspešnejšou epizódou bola tá, ktorá vysielala 28. januára, pri obrazovkách sedelo 333-tisíc divákov. Posledný marcový týždeň sa takisto zapísal ako najviac sledovaný. Epizódy vysielané 24., respektíve 26. marca sledovalo približne 330-tisíc divákov.
Čítajte aj Superstar sa vracia vo veľkom štýle! Zopakuje sa megaúspech z vlaňajška?„Veľmi sa tešíme, že sa divákom premiéry relácie Bez servítky páčili, o čom svedčia nielen čísla sledovanosti, ale aj ich záujem na našich sociálnych sieťach či pri prihlasovaní sa do tejto šou. Veríme, že nadchádzajúca jesenná sezóna bude ešte zaujímavejšia, pestrejšia a chutnejšia!“ povedala exkluzívne pre Pravdu hovorkyňa Joj Group Lucia Tuhelová.