
Oficiálne potvrdenie štartu vysielania odavizoval generálny riaditeľ Joj Group Marcel Grega. „S novým športovým kanálom nadviažeme na našu dlhodobú DNA podporovateľa slovenského športu či už v našom vysielaní, prostredníctvom Nadácie TV JOJ alebo online aktivít. Joj Šport sa tak bude primárne venovať slovenskému športu a športovcom pôsobiacich doma aj v zahraničných ligách, predstaví zároveň aj juniorských a mládežníckych športovcov či ligové súťaže,“ napísal Grega vo vyhlásení.

Joj Group spustila veľký nákup športových práv, ktoré pobežia exkluzívne na stanici Joj Šport. Tá v hlavných športových sezónach prinesie približne dvadsať živých prenosov do týždňa, vo vlastnej produkcii takmer osemsto zápasov z domácich ligových súťaží či približne 6 500 hodín priamych prenosov do roka.

Popri športoch ako hokej, zjazdové lyžovanie, futbal, atletika, triatlon, snowboard, tenis, basketbal, volejbal, beach volejbal, hádzaná, florbal, badminton či boby, nebudú chýbať ani populárne e-športy a e-gamingové prenosy a taktiež štúdiá či online spravodajstvo, píše sa vo vyhlásení generálneho riaditeľa.

Joj Group tak posilní svoju programovú ponuku o atraktívny segment a potvrdí status najväčšej televíznej skupiny na Slovensku. Do jej portfólia patrí až 15 staníc na Slovensku a v Čechách.
Bude to práve Joj Group, ktorá dlhodobo sa pripravovala na štart nového športového okruhu a predbehne verejnoprávnu RTVS, ktorá stopla štart vlastného kanálu len pár dní pred oficiálnym štartom. Dôvodom je nedostatok finančných prostriedkov a nezaslanie dotácie. Nateraz nie je známe, kedy a či vôbec RTVS spustí štvrtý športový kanál.