Reálna divácka odozva sa ukáže aj tento týždeň, keď hokejový šampionát má svoj záver za sebou a publikum pri obrazovkách sa začne správať štandardne a opäť upriamia pozornosť na komerčné televízie. Do konca mája vysielala televízia v dvojitej dávke vedomostnú reláciu Dobre vedieť!, od júna však prišla zásadná zmena a obľúbená šou sa nateraz skončila.

Po viac ako trojročnej pauze to Markíza vyskúšala s novými epizódami šou O 10 rokov mladší, ktoré už vtedy nevzbudili požadovanú divácku odozvu a relácia sa sťahovala z programu. Odvtedy sa hľadal vhodnejší vysielací slot. Postupne sa na túto reláciu aj zabudlo. Až doteraz, keď ňou Markíza chcela vyplniť okno až do začiatku leta. Zrejme, tentokrát, už ju dovysiela, pričom bude musieť strpieť nižšiu sledovanosť.

Minulý utorok premiérová epizóda oslovila podpriemerných 4,3% divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54, čo predstavovalo 12,8% podiel na trhu. Aj napriek týmto mimoriadne nelichotivým výsledkom porazila konkurenčný Nový život na Jojke, ktorý finišuje svoje vysielanie tretej série.
Bez väčšieho úspechu sa v slovenskej premiére uviedla aj nová séria českej verzie Zámeny manželiek, ktorú Markíza rada využíva v obchodne slabšom období.