Premiérová epizóda, ktorej hostkou bola investigatívna reportérka a držiteľka niekoľkých televíznych ocenení Kristína Kövešová, sa v stredu, 5. mája 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dorovnala svoj zatiaľ najlepší tohtoročný trhový podiel.

Ďalšia premiérová epizóda v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dorovnala druhý najvyšší tohtoročný rating 8,2% a rovnako aj doposiaľ rekordný trhový podiel 25,8%. Zároveň tiež už tradične so značným odstupom porazila konkurenčný seriál Slovania, ktorý na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu 13,7%.
Pri obrazovkách mali silné zastúpenie najmä mladé ženy vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 40,7%.

Zábavný večer pritiahol k obrazovkám celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 13-tisíc divákov.