Náplasťou má byť však česká verzia, s ktorou si Markíza trúfa zopakovať skvelé výsledky vlastnej verzie. Opäť sa predstavia štyri páry, ktoré budú hľadať svoje potenciálne šťastie. Je však otázne, či aj českí účastníci dokážu zaujať v takej forme ako slovenskí.
Minulotýždňové finále slovenskej verzie len potvrdilo, že Slováci túto šou mali naozaj radi. Rozlúčka s pármi dosiahla zas a znova vysokú sledovanosť a udržala sa nad hranicou 500-tisíc divákov. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla záverečná ôsma epizóda nadpriemerný rating 9,3% a vysoký trhový podiel 26,6%. Vyvrcholenie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.
Čítajte aj Uf! Extrémne tvrdé pristátie pre Oteckov. Takto nízko tento rok ešte neboli...Prvé miesto v piatkovom rebríčku sledovanosti obsadil nasledujúci špeciál Svadba na prvý pohľad – Stále spolu, ktorý zaznamenal vynikajúci rating 9,6% a v rámci celej sezóny šou druhý najvyšší trhový podiel 26,9%. Na to, ako sa dnes darí párom, ktoré úspešne spojila táto unikátna televízna šou, bolo zvedavých celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.