Svadba na prvý pohľad sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V obchodne podstatnej cieľovke 12 – 54 si pripísala rating 9,4% a trhový podiel 23%. Táto epizóda vysielaná pred týždňom pritiahla k obrazovkám 473-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pred dvoma týždňami získala v tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10% a trhový podiel 25,2%. Ďalšie pokračovanie tejto šou pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Každopádne druhá séria je Markíza obrovským úspechom.

Výrazný divácky úspech zaznamenala aj sobotná popoludňajšia naživo vysielaná mimoriadna relácia Rozlúčka s princom Philipom, ktorá bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu. Spravodajský špeciál moderovaný Zlaticou Švajdovou Puškárovou, ktorý divákom v priamom prenose sprostredkoval poslednú rozlúčku s jeho kráľovskou výsosťou princom Philipom, vojvodom z Edinburghu, dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 rating 6,2% a trhový podiel 25,9%. V širšej cieľovej skupine 12+ si v tomto popoludňajšom čase o 15:25 čase Markízu zvolilo až 369-tisíc divákov.