Svadba na prvý pohľad je podozrievaná, že účastníci šou zaplatení komparzisti a nič v nej nie je reálne, každopádne sledovanosť druhej série dokazuje, že Slováci si naplno zamilovali túto reláciu. Opäť sa tak potvrdzuje, že aj napriek tvrdej kritike, sú veľkými fanúšikmi formátu reality šou. Markíza s novou sezónou zariskovala a vysunula ju do piatkového hlavného vysielacieho času. V tomto slote sa počas jesene vysielala Farma a jej Duel, ktorým televízia vyplnila celé piatkové večerné okno.
Diváci tak mali vybudovaný zvyk, že v tento deň sa vysiela tento typ programu. Svadba na prvý pohľad naplno využila tento potenciál a od prvej epizódy nasadila vysoko nadpriemernú sledovanosť.
V cieľovej skupine 12 – 54 si v piatok, 5. marca 2021, pripísala skvelý rating 9% a trhový podiel 21,8%, pričom v čase vysielania porazila konkurenčné programy. Úvodná epizóda sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Nepotvrdil sa trend, že po prvej epizóde diváci odchádzajú a klesá prirodzená zvedavosť. Šou si počas druhej epizódy polepšila v rámci trhového podielu, pričom si kompletne zachovala celkové publikum. Svadba na prvý pohľad s piatkovou epizódou sa dokonca stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine 12 – 54.
Táto epizóda získala opäť 9% sledovanosť a trhový podiel 23%. Pri obrazovkách opäť sedelo 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.