Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Tvoja tvár znie povedome sa vrátila s veľkou pompou: Markíza si poradila aj s koronou

Televízia Markíza naplno odštartovala svoju jarnú vysielaciu štruktúru uvedením svojej ťažiskovej šou počas minulej nedele. Tvoja tvár znie povedome sa vrátila po takmer roku a pol. Pôvodne bola šiesta séria plánovala pre minuloročnú jeseň.

14.03.2021 07:00
tvoja tvár znie povedome, Foto:
Prvá časť imitačnej šou bola pre Markízu totálnym úspechom.
debata (4)

Epidemická situácia spojená s obmedzeniami a najmä komplikáciami s produkciou mali za následok, že Markíza od nakrúcania upustila a presunula plány na tohtoročnú jar. Tvorcovia spravili malé vizuálne úpravy v zabehnutej šou, refreshom prešlo logo, pointa šou však zostáva rovnaká. Osmička známych tvári sa bude najbližšie mesiace meniť na iné hviezdy. Na pozícii moderátora zostal Martin Nikodým, malou zmenou prešla aj porota.

Markíza sa rozhodla výberom súťažiacich osloviť najmä mladšiu cieľovú skupinu. Na obrazovky sa dostal zaujímavý mix hercov, komikov, súčasnej Superstar, ale bývalej televíznej hviezdy. Hneď v prvom kole sa šou musela vyrovnať so zúriacou pandémiou. Speváčka Barbora Piešová nemohla byť súčasťou. Narýchlo ju zaskočila Mirka Gális Partlová, ktorá kedysi v Tvári účinkovala. Aby si prvá časť ešte viac posilnila pozícia, televízia v rámci prvej polovice nezaradila žiaden reklamný brejk. Ten prišiel až okolo desiatej večer. Následne sa dĺžka časti začala predlžovať a opäť končila neskoro po 23. hodine.

Úvodná epizóda 6. série sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

šou plná premien dosiahla naozaj vysoko nadpriemerný rating 11,1% s trhovým podielom 31,6%. V porovnaní so štartom predchádzajúcej série na jeseň 2019 si Tvoja tvár znie povedome ratingovo polepšila až o 2,5 percentného bodu. Konkurenčné programy nemali šancu, film Súboj s rodinou zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,7%, Jednotka RTVS odvysielala dokumentárnu sériu Slovenský panteón (share 4,3%) a film Cesta do nemožna (share 2,8%).

Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť podmanila cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 52%.

Pri obrazovkách sedelo až 563-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Oproti štartu predchádzajúceho ročníka si tak šou polepšila o 113-tisíc divákov. Vyzerá to tak, že relácia si opäť získala postupne upadajúcu slávu.

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Tvoja tvár znie povedome #oseriáloch #televízia Markíza