Predchádzajúcich sedem dní bolo charakteristických tým, že na Slovensku začali platiť prísnejšie opatrenia proti šíreniu koronavírusu. To išlo ruka v ruke s vystúpeniami Matoviča. V podstate každý deň bol v niektorej z televízií. V stredu sa k nemu pridala aj prezidentka Čaputová. Cez víkend sa schválilo celoplošné testovanie Slovenska a Matovič sa tesne po tlačovej konferencii objavil v Televíznych novinách na Markíze. A znova padali rekordy.
V sobotu, 17. októbra 2020, premiér Igor Matovič ohlásil plán plošného testovania obyvateľov Slovenska na ochorenie COVID-19, televízia Markíza ho preto hneď v ten istý deň operatívne pozvala do vysielania večerných Televíznych novín, aby divákom sprostredkoval všetky podrobnosti.
Sobotné vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahli sobotné Televízne noviny od začiatku septembra druhý najvyšší rating 12,6% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,7%, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.
Vysielanie si nenechalo ujsť rekordných 730-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 134 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátora Viktora Vinczeho s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:32 sledovalo Markízu až 820-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.