Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Veľký jesenný súboj šou je rozhodnutý! Diváci nekompromisne rozhodli

Vyzerá to tak, že koronakríza a jej dopady na televíznu výrobu dajú Markíze cennú skúsenosť, o ktorej predtým zrejme neuvažovala. Jej programová štruktúra sa zaobíde aj bez veľkej licencovanej šou. Na značný úspech jej postačí aj vlastný autorský program.

18.10.2020 07:00
2 na 1, kuly Foto:
Ostatná epizóda 2 na 1 zlomila na Markíze ďalšie rekordy.
debata

Je bežnou praxou, že komerčné stanice sa každú sezónu predbiehajú s ponukou veľkých licencovaných šou, ktoré sú pilierom a akousi ukážkou prestíže. Túto jeseň je všetko inak. Jojka tým, že na jar neodvysielala Zlatú masku, tak mohla získať výhodu na jeseň. Diváci však tento formát odmietli. Markíza sa nepustila do produkcie šiestej série svojej imitačnej šou Tvoja tvár znie povedome kvôli možným problémom spojenými s koronavírusom. Nedeľný slot po nej prevzala šou 2 na 1. Tá sa v minulosti vysielala v stredu a striedala sa s Chart Show.

Tento krok z núdze napokon Markíze vyšiel. Kým prvá jesenná epizóda 2 na 1 stála proti premiére Zlatej masky a bola porazená. Ostatné týždne sa misky váh výrazne prevážili v prospech Markízy. Odvtedy týždeň, čo týždeň 2 na 1 stúpa a naberá divákov v desaťtisícových počtoch.

Inak to nebolo ani počas ostatnej nedele, keď hosťom Adely Vinczeovej a Dana Dangla bol spevák Kuly. Víťazom večera sa aj v silnej futbalovej konkurencii stala v oboch hlavných cieľových skupinách zábavná šou 2 na 1, ktorá opäť prekonávala rekordy. Formát dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 v rámci aktuálnej série doposiaľ najvyšší rating 9,9% a druhý najlepší trhový podiel 25,7%. Premiérová epizóda, ktorej hosťom bol líder skupiny Desmod Mário „Kuly“ Kollár zaujala aj mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 34,4%.

Konkurenčný film Dievča v pavúčej sieti zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16% a zápas Škótsko – Slovensko v rámci futbalovej Ligy národov 2020 na Jednotke RTVS podiely na trhu 17% a 17,5%. Najnovšia časť pritiahla k obrazovkám v rámci aktuálnej série taktiež rekordných 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne tak úspešná šou získala ďalších 12-tisíc divákov.

Markíza tak jednoznačne vyhrala tento súboj. Zlatá maska na Jojke je už niekoľko týždňov odprataná v sobotnom druhom večernom pásme a Markíza naplno ovládla aj nedeľný slot s reláciou 2 na 1.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #televízny reštart #2 na 1