Paradoxom je, že pred dvoma týždňami príhovor alebo lepšie povedané intervencie premiéra Matoviča a príhovor prezidentky Čaputovej, ktorí zhodne apelovali na obyvateľov, aby dôslednejšie dodržiavali hygienické nariadenia boli hitom. Dokonca to boli septembrové televízne trháky.
Vtedy Televízne noviny sledovalo 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až takmer 1,2 milióna divákov (AvRch 1 194 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:40 tak sledovalo Markízu až 868-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Príhovor prezidentky Zuzany Čaputovej zaujal v čase vysielania až 623-tisíc Slovákov, s trhovým podielom viac ako 28%. Všetky televízie tak dosiahli zhodne jedny z najlepších výsledkov za celý september.
Na neustále rastúci denný prírastok pozitívne testovaných sa rozhodla zareagovať aj televízia JOJ a programovou zmenou zaradila minulý utorok do vysielania Noviny Špeciál s premiérom Igorom Matovičom. Výsledok? Katastrofálny výsledok. V strategickej cieľovke 12 – 54 relácia uhrala hlboký podpriemer na úrovni 8,3%. Čo potom sledovali Slováci? Odpoveď je jasná – markizácke Sestričky, ktoré trhli svoj doterajší rekord v rámci 3. série.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla 6. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 8,9% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 25,3%. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 26-tisíc divákov.
Seriál z nemocničného prostredia sa tak stal, v čase vysielania, v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.