Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Dychberúci príbeh z Extrémnych premien priklincoval divákov! Markíza má rekord

Vyzerá to tak, že po septembrovom diváckom pekle bude október pre Markízu výrazne úspešnejší. Jej formáty začínajú stúpať v rebríčkoch. Tento trend potvrdzuje aj tretia séria Extrémnych premien, ktorá už druhý týždeň postupne naberá divákov a prekonáva vlastné rekordy.

07.10.2020 07:00
extrémne premeny, maroš molnár, chris powell, Foto:
Extrémne premeny naberajú v posledných týždňoch divákov.
debata

Piata premiérová epizóda 3. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 30. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci aktuálnej sezóny zaznamenala rekordné výsledky.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla šou rekordný rating 8,6% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 26% v rámci aktuálnej série. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, na Jojke zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 15,9% a 10,6%, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Saint-Guilhem s dosiahnutým podielom na trhu 9,2%.

Príbeh sympatického manažéra mliekarne Stanislava Zemana, ktorému sa pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť neuveriteľných 92 kíl, pritiahol k obrazovkám 408-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny rekordný počet.

Zadarilo sa aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rating 5% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 26,6%, pričom v čase vysielania bola taktiež silnou jednotkou na trhu.

Už pred dvoma týždňami začali Extrémne premeny viac naberať publikum. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla šou v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4% aj trhový podiel 24,5%. Príbeh mladej mamičky Juliány Kužmovej, ktorá napriek komplikovanému vzťahu s rodičmi schudla 65 kíl, pritiahol k obrazovkám 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #televízia Markíza #Extrémne premeny #televízny reštart