Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Otrepaní Oteckovia? Nielen oni sa vrátili s poriadne vysokou sledovanosťou

Minulotýždňový pondelok bol v znamení návratu obľúbených relácií po vianočnej pauze. Na Markízu sa vrátili obľúbení Oteckovia, na Jojke sa znova hádali povolania.

20.01.2020 07:00
oteckovia, Foto:
Markíza odštartovala tretí rok vysielania Oteckov s nadštandardnou sledovanosťou.
debata

Oteckovia boli mimo čosi vyše mesiaca. Markíza štvrtú sériu ukončila presne na Mikuláša. Obľúbený denný seriál vstúpil 13. januára do tretieho roku vysielania s piatou sériou a ďalšími príbehmi. Televízia avizuje, že rodinný seriál bude s divákmi celý rok 2020 a súdiac podľa vývoja sledovanosti, netreba sa obávať o jeho budúcnosť ani v najbližších rokoch. Potvrdzovanie nových sezón je teda iba formalita.

Piata sezóna odštartovala v cieľovke 12 – 54 štartovala ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Markíza si už tradične pripísala na svoje konto nadpriemerný rating 8,9% a trhový podiel 31,0%. Konkurenčná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 11,7%.

Celkovo si premiéru novej sezóny Oteckov pozrelo až 476-tisíc divákov, čo len podčiarkuje fakt, že denný seriál nie je vyčerpaný ani po dvoch intenzívnych rokoch vysielania. Hoci badať veľmi pozvoľne klesajúci trend sledovanosti. Dosahované hodnoty sú pre Markízu stále vysoko nadpriemerné a seriál nedáva v podvečernom slote konkurencii ani náznak šance výraznejšie sa presadiť.

Napríklad štvrtá séria, ktorá štartovala v septembri 2019, zaujala 369-tisíc divákov. Naopak tretia séria so štartom v januári 2019 pritiahla k obrazovkám až 566-tisíc Slovákov. Pri porovnaní januára 2019 a 2020 je vidno medziročný pokles.

V pondelok večer sa výrazne zadarilo Jojke s premiérou Inkognita. Zábavná šou je vo svojej najlepšej forme, ktorý sú drží posledný rok. Celkovo si premiéru pozrelo až 546-tisíc Slovákov, v cieľovej skupine 12 – 54 získalo až 8,5-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 23,6%. Nateraz Markíza vysiela v pondelok akvizičné filmy, na jar avizuje návrat Susedov a ich ôsmu sezónu a dá sa očakávať, že znova títo televízni matadori zvedú vyrovnané súboje ako počas ostatnej jesene.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #inkognito #oseriáloch #Oteckovia #televízia Markíza