Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Poznáme najväčší televízny hit, ktorý ovládol Slovensko: Zabudnite na známy seriál, Markíza prepísala svoje rekordy

Markíza valcuje konkurenciu. Sľub a Na nože lámali rekordy, Televízne noviny dominovali. Pozrite sa, ktoré programy bodovali najviac.

27.02.2025 12:17
markíza, logo, Foto:
logo televízie Markíza
debata (1)

Skupina Markíza a samotná TV Markíza majú za sebou historicky najúspešnejší deň roka 2025. Seriál Sľub a reality šou Na nože dosiahli rekordné čísla, pričom v najsledovanejšej trojici dominovali aj Televízne noviny.

Pohľad do zrkadla? Jeden detail stačil, aby som si nahlas vzdychla. Adriána Brnčalová o retro looku
Video
Zdroj: TV Pravda

Podvečerný hit Sľub v stredu 26. februára prepísal vlastné štatistiky – v cieľovej skupine 14–56 zaznamenal rekordný rating 10,2 % a trhový podiel 38,2 %, čím ďaleko predbehol konkurenčnú reláciu Bez servítky (17,3 %). Seriál porazil aj večerný titul Ranč, pričom si ho naladilo až 647-tisíc divákov.

Skladba k seriálu Sľub Fotogaléria - 3 fotky Všetky fotky
Videoklip Sľub

S veľkým úspechom sa vrátila aj šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák pomáha reštauráciám v problémoch. Prvá epizóda štvrtej série si v cieľovej skupine 14–56 pripísala vynikajúci rating 8,6 % a trhový podiel 30,8 %, čím sa stala druhým najsledovanejším programom dňa. Celkovo si ju pozrelo 596-tisíc divákov.

Sľub Čítajte viac Vieme, ktorá televízia ovládla trh: S obľúbeným seriálom Slovákov úplne rozdrvila konkurenciu

Večerné spravodajstvo dominovalo trhu. Televízne noviny s ratingom 7,9 % a podielom 28,4 % si zaplo 748-tisíc divákov, čím sa stali suverénne najsledovanejším programom dňa. Nasledovalo Počasie s ratingom 7,6 % a podielom 26,3 %, ktoré si pozrelo 452-tisíc divákov.

Ranné vysielanie ovládlo tradične Teleráno, dopoludnie patrilo silným reprízam seriálov Sľub a Dunaj, k vašim službám, zatiaľ čo popoludnie ovládli Rodinné prípady a spravodajstvo.

Skupina Markíza si v cieľovej skupine 14–56 pripísala rekordný podiel na trhu 39,0 % celodenne a 37,4 % v prime-time, pričom samotná TV Markíza dosiahla historicky najvyšší podiel 26,6 % počas dňa.

Markíza tak opäť potvrdila svoju neotrasiteľnú pozíciu lídra slovenského televízneho trhu.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com 1 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sľub #TV Markíza #Na nože