Skupina Markíza a samotná TV Markíza majú za sebou historicky najúspešnejší deň roka 2025. Seriál Sľub a reality šou Na nože dosiahli rekordné čísla, pričom v najsledovanejšej trojici dominovali aj Televízne noviny.
Podvečerný hit Sľub v stredu 26. februára prepísal vlastné štatistiky – v cieľovej skupine 14–56 zaznamenal rekordný rating 10,2 % a trhový podiel 38,2 %, čím ďaleko predbehol konkurenčnú reláciu Bez servítky (17,3 %). Seriál porazil aj večerný titul Ranč, pričom si ho naladilo až 647-tisíc divákov.
S veľkým úspechom sa vrátila aj šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák pomáha reštauráciám v problémoch. Prvá epizóda štvrtej série si v cieľovej skupine 14–56 pripísala vynikajúci rating 8,6 % a trhový podiel 30,8 %, čím sa stala druhým najsledovanejším programom dňa. Celkovo si ju pozrelo 596-tisíc divákov.

Večerné spravodajstvo dominovalo trhu. Televízne noviny s ratingom 7,9 % a podielom 28,4 % si zaplo 748-tisíc divákov, čím sa stali suverénne najsledovanejším programom dňa. Nasledovalo Počasie s ratingom 7,6 % a podielom 26,3 %, ktoré si pozrelo 452-tisíc divákov.
Ranné vysielanie ovládlo tradične Teleráno, dopoludnie patrilo silným reprízam seriálov Sľub a Dunaj, k vašim službám, zatiaľ čo popoludnie ovládli Rodinné prípady a spravodajstvo.
Skupina Markíza si v cieľovej skupine 14–56 pripísala rekordný podiel na trhu 39,0 % celodenne a 37,4 % v prime-time, pričom samotná TV Markíza dosiahla historicky najvyšší podiel 26,6 % počas dňa.
Markíza tak opäť potvrdila svoju neotrasiteľnú pozíciu lídra slovenského televízneho trhu.