Obľúbený rodinný seriál si aj tento týždeň udržal svoju pozíciu lídra večerného vysielania. V pondelkovom aj stredajšom prime time oslovil široké divácke publikum a potvrdil svoju popularitu.
Televízia JOJ 24 sa v stredu 12. februára stala najsledovanejšou spravodajskou stanicou v hlavnom vysielacom čase, čím výrazne predbehla konkurenciu. JOJ Group v ten istý večer dosiahla sledovanosť 11,3 % a trhový podiel 29,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. TV JOJ obsadila vedúcu pozíciu medzi slovenskými televíziami s ratingom 7,8 % a podielom 20,6 %. Ešte lepšie výsledky zaznamenala v pondelok, keď sa v hlavnom vysielacom čase stala jednotkou na trhu s podielom 21,1 % a sledovanosťou 8,1 %.
Seriál si svojimi premiérovými epizódami tento týždeň udržal stabilnú divácku priazeň. V pondelok prilákal k obrazovkám viac ako pol milióna divákov, pričom dosiahol sledovanosť 9,2 % a podiel 24,5 %. Stredajšia epizóda si udržala podobné čísla s ratingom 9,0 % a podielom 23,4 %.
Široké spektrum divákov potvrdzuje, že seriál je obľúbený naprieč generáciami. V stredu dosiahol najvyššiu sledovanosť u diváčok vo veku 45 – 54 rokov s hodnotou 12,1 % a podielom 26,5 %. Medzi mladšími diváčkami vo veku 25 – 34 rokov zaznamenal v pondelok výnimočný trhový podiel až 36,1 %.

Spravodajská televízia JOJ 24 si v stredu večer udržala vedúcu pozíciu medzi spravodajskými kanálmi s podielom 2,18 %, čím prekonala konkurenciu (TA3 – 1,30 %, :24 – 1,28 %). Diváci si v hlavnom vysielacom čase nenechali ujsť reláciu Európa od A do Z, kde moderátor Adam Zavřel priamo zo Štrasburgu diskutoval s hosťami o vzťahoch medzi Slovenskom a Českom. Relácia si pripísala sledovanosť 1,37 % a trhový podiel 3,5 %, pričom si ju pozrelo až 63-tisíc divákov.
Seriál aj spravodajské relácie televízie JOJ tak naďalej potvrdzujú svoju silnú pozíciu na slovenskom televíznom trhu.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA