Televízia JOJ potešila svojich divákov počas sviatku Troch kráľov premiérou nového rodinného seriálu Ranč. Prvá epizóda, ktorú odvysielali bez reklamných prerušení, prilákala k obrazovkám stovky tisíc divákov naprieč všetkými vekovými kategóriami.
Za projektom stojí renomovaná scenáristka a producentka Danica Hričová, ktorá sa podpísala pod úspešné seriály ako Divoké kone, ZOO či Nemocnica. Nová sága prináša pútavý príbeh o sile ženského charakteru, boji s predsudkami a odvahe čeliť životným výzvam.
Diváci sa môžu tešiť na dramatické zvraty plné vášne, zrady a odpustenia, pričom ústrednou témou zostáva láska vo všetkých svojich podobách.
Sledovanosť prekonala očakávania
Premiérová epizóda pritiahla k obrazovkám až 696-tisíc divákov nad 12 rokov, čím sa stala najúspešnejším nespravodajským programom pondelkového večera na TV JOJ. Seriál dosiahol 22,2 % podiel na trhu a 10,1 % sledovanosť.
V mužskej časti publika sa Ranč stal jednoznačným lídrom s 19,7 % podielom a 8,3 % ratingom. Mimoriadny úspech zaznamenal najmä u mladých diváčok vo veku 15–24 rokov, kde dosiahol až 32,1 % podiel.
Najvyššiu sledovanosť (12,8 %) si seriál pripísal v kategórii žien vo veku 45–54 rokov, čo výrazne prevyšuje bežný priemer.
Programová stratégia a dostupnosť
TV JOJ naplánovala vysielanie nových epizód na pondelok a stredu o 20:40. Fanúšikovia seriálu majú možnosť sledovať najnovšie časti v predstihu na streamovacej platforme JOJ play.
V rebríčku sledovanosti celého dňa dominovali Noviny TV JOJ s 10,9 % sledovanosťou a 24,8 % trhovým podielom. Na druhom mieste sa umiestnilo Najlepšie počasie, ktoré dosiahlo 10,5 % sledovanosť a 22,7 % podiel na univerzálnom publiku.
Televízia tak potvrdila správnosť svojej programovej stratégie a schopnosť prinášať divácky atraktívny obsah aj v silnej konkurencii.