Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Slovensko spoznalo meno nového diváckeho megahitu: Pokorený Dunaj, ale aj Čas nádejí

Slováci sa vo veľkom nahrnuli do obývačiek, boli zvedaví na seriálovú Zradu.

07.02.2024 00:00
zrada, ondrík, issová, Foto:
Zrada má na konte rekordný štart.
debata (5)

Slovenský divák predsa len vie oceniť seriálovú kvalitu. Markíze sa naplno potvrdila stávka na vytváranie seriálových eventov v podobe prémiových minisérií, ktoré uvádza raz ročne. Najnovší prírastok v seriálovej rodine zanechal za sebou aj megahit Dunaj, k vašim službám, ale aj Čas nádejí. Zrada je po prvej epizóde najsledovanejším seriálom na Slovensku a dokonca porazila aj Klamstvo, ktoré sa vysielalo minulý rok.

zrada, Čítajte aj Markíza opäť trafila do čierneho: Zrada je ukážkou toho, že aj slovenský seriál môže vyzerať svetovo

Dramatický seriál Zrada sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Mimo spravodajstva a športu mu tiež patrí status doposiaľ divácky najúspešnejšieho programu od začiatku roka.

V hlavnej cieľovej skupine 13 – 55 dosiahla prvá epizóda Zrady rating 9,8% a nadpriemerný trhový podiel 30,3%. Inkognito na Jojke nemalo šancu s viac než trojnásobne nižším podielom na trhu iba 10% v rovnakej cieľovej skupine. Priamy prenos eventu Športovec roka 2023 oslovil na Jednotke RTVS len 6,5% divákov pri obrazovkách.

Takto vyzerá seriálová Zrada Fotogaléria - 13 fotiek Všetky fotky
Záber zo seriálu Zrada.

Začiatok nového seriálu pritiahol celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Pred rokom sa Klamstvo uviedlo vo vtedajšej cieľovej skupine 12 – 54 s ratingom 8,2% a trhovým podielom 25,9%. Pri obrazovkách sedelo celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 13 – 55 stal podvečerný seriál Mama na prenájom. Na konto si pripísal rating 7% a trhový podiel 26,7%, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večernú šou Inkognito.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 426-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 515-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13–55.

© Autorské práva vyhradené

5 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Zrada