Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza sa ženie na víťaznej vlne: Mama na prenájom, ale aj 2 na 1 s enormnou sledovanosťou

Jarná sezóna obľúbených relácií sa vydarila. Diváci vo veľkom sledujú ďalšie osudy obľúbených seriálových postáv, ale aj večernú zábavu.

25.04.2023 06:00
2 na 1, Foto:
Zábavná šou 2 na 1 zabodovala aj s Michalom Hudákom ako hosťom.
debata
HalfPrice Čítajte aj Po Primarku prichádza do Bratislavy ďalší módny reťazec: Ponúka svetové značky za šokujúco nízke ceny

Zábavná šou 2 na 1 potvrdila, že patrí k diváckym hitom aktuálnej televíznej sezóny. Tretia premiérová epizóda, ktorej hosťom bol obľúbený herec a zabávač Michal Hudák, dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 rating 6,8% a nadpriemerný trhový podiel 27,7%. Hranica zaznamenala na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 13,3 %.

pán prsteňov, Čítajte aj Najdrahší seriál sveta má obrovský problém: Asi len málokto ho zvládol dopozerať

Stredajšie vydanie, do ktorého prišli Michala Hudáka prekvapiť aj česká spevácka hviezda Lucie Bílá, moderátor Marcel Forgáč či herec Lukáš Latinák, pritiahlo k obrazovkám celkovo 398-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 741-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Diváci sa môžu tešiť na ešte jednu novú epizódu 2 na 1, jej hostkou bude populárna herečka Jana Kovalčíková, ktorá aktuálne účinkuje aj vo veľkolepej tanečnej šou Let’s Dance.

Didier Stoessel, Dušan Švalek Čítajte aj Klasická televízia klesá, Voyo výrazne rastie. Prinesieme rekordný počet seriálov, hovoria šéfovia CME

Rekordný minulý týždeň pre Mamu na prenájom

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 si minulotýždňová 72. epizóda Mamy na prenájom pripísala víťazný rating 7% a doposiaľ rekordný podiel 32,5%. Bez servítky na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaostala s podielom na trhu 21,7%, kvízová šou Traf to! na Jednotke RTVS oslovila iba 4,3% divákov pri obrazovkách.

televízia, ovládač Čítajte aj Vlani sme v televízii videli 2 milióny reklám. Ktorá bola najdrahšia a ktorú sme videli najčastejšie?

Spomínanú epizódu si minulú stredu vychutnalo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 485-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V podarí 72. časť predčila aj tú 71, ktorá získala minulý utorok v cieľovke 12 – 54 6,7% rating a trhový podiel 31,6%.

televízor, ovládač, sledovanie televízie, televízia Čítajte aj Vypnutie českých televízií: JOJ a Markíza sa odmlčali, ale pokračujú vo výzvach operátorom, hovorí odborník

Mame na prenájom sa mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 49,2 %.

Túto časť si pozrelo celkovo 409-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #2 na 1 #seriál Mama na prenájom