Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markizácke seriály na víťaznej vlne: Klamstvo potvrdilo status hitu, Mama na prenájom s rekordom

Minulotýždňový pondelok priniesol Markíze mimoriadne dobré správy. Kľúčové seriály naplno zabodovali v diváckej priazni.

06.03.2023 06:00
mama na prenájom, Foto:
Mama na prenájom počas minulého pondelka prilákala historicky najviac divákov.
debata
tomáš tarr, ruža pre nevestu, Čítajte rozhovor Štartuje Ruža pre nevestu: Ponuka ma šokovala, tú pravú som v zahraničí nenašiel, hovorí nový televízny ženích

Podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom hlási ďalší rekord, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol v pondelok 27. februára 2023 k obrazovkám televízie Markíza doposiaľ najvyšší počet divákov.

Zároveň sa v cieľovej skupine 12 – 54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Večerné víťazstvo si zas suverénne obhájila dramatická seriálová novinka Klamstvo.

markíza, tv markíza, logo, Čítajte aj Markíza sa bude čoskoro rozširovať: Diváci dostanú novú slovenskú televíziu!

Mama na prenájom si podmanila divákov Markízy a potvrdila svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry v access-prime. Minulotýždňová pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8% a dorovnala tretí najlepší trhový podiel 28,8%. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na Jojke.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo doposiaľ rekordných 460-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 553-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jama levova logo Čítajte aj Chýbajú vám peniaze na podnikanie? Všetko vyrieši Markíza v šou, aká tu ešte nebola

Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala druhá epizóda nového dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala vynikajúci rating 7,8% a nadpriemerný trhový podiel 25,3%. Konkurenčný seriál Hranica zaostal s podielom na trhu 17,2% v rovnakej cieľovej skupine.

Druhá epizóda Klamstva pritiahla k obrazovkám celkovo 471-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

AlzaBox Čítajte aj Alza spustila novú službu. Reklamácia či vrátenie tovaru sú úplne jednoduché

Klamstvo v druhom týždni vysielania čakala dôležitá skúška ohňom, či obháji nadpriemerné výsledky z prvej epizódy, ktorá prirodzene púta najväčšiu pozornosť publika, ktoré je zvedavý na titul na obrazovke. Novinka s Tomášom Maštalírom si udržala gro diváckej základne. Prvá epizóda v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Klamstva rating 8,2% a trhový podiel 25,9%. Začiatok seriálu prilákal k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Takto vyzerá seriálový hit Klamstvo! Fotogaléria - 13 fotiek Všetky fotky
Záber zo seriálu Klamstvo.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Mama na prenájom #seriál Klamstvo