Podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom hlási ďalší rekord, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol v pondelok 27. februára 2023 k obrazovkám televízie Markíza doposiaľ najvyšší počet divákov.
Zároveň sa v cieľovej skupine 12 – 54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Večerné víťazstvo si zas suverénne obhájila dramatická seriálová novinka Klamstvo.
Čítajte aj Markíza sa bude čoskoro rozširovať: Diváci dostanú novú slovenskú televíziu!Mama na prenájom si podmanila divákov Markízy a potvrdila svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry v access-prime. Minulotýždňová pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8% a dorovnala tretí najlepší trhový podiel 28,8%. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na Jojke.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo doposiaľ rekordných 460-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 553-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Chýbajú vám peniaze na podnikanie? Všetko vyrieši Markíza v šou, aká tu ešte nebolaJednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala druhá epizóda nového dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala vynikajúci rating 7,8% a nadpriemerný trhový podiel 25,3%. Konkurenčný seriál Hranica zaostal s podielom na trhu 17,2% v rovnakej cieľovej skupine.
Druhá epizóda Klamstva pritiahla k obrazovkám celkovo 471-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Alza spustila novú službu. Reklamácia či vrátenie tovaru sú úplne jednoduchéKlamstvo v druhom týždni vysielania čakala dôležitá skúška ohňom, či obháji nadpriemerné výsledky z prvej epizódy, ktorá prirodzene púta najväčšiu pozornosť publika, ktoré je zvedavý na titul na obrazovke. Novinka s Tomášom Maštalírom si udržala gro diváckej základne. Prvá epizóda v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Klamstva rating 8,2% a trhový podiel 25,9%. Začiatok seriálu prilákal k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).