
Všetko má svoj záver, práve jojkárska Iveta je prvý projekt roka 2023, ktorý smeruje ku koncu. Posledná, ôsma, časť bude mať premiéru už v nedeľu večer. Nahradí ju komediálna kriminálka Einstein, Jojka sa snaží vybudovať seriálové nedele a zmeniť divácke návyky, doteraz nedeľný prime-time patril zvyčajne filmom.

Aj siedma epizóda vysielaná počas ostatnej nedele znova potvrdila status silnej jednotky na trhu a seriál prekonal aj hlavné spravodajské relácie. Avšak, po prvýkrát, Iveta v komerčnej cieľovke spadla pod hranicu 10%. Aj napriek tomu je najsledovanejším programom v rámci celého týždňa. V cieľovke 12 – 54 dosiahla siedma časť 9,8% sledovanosť s 27,2% trhovým podielom. V cieľovke 12+ Iveta neprekonateľne kraľuje s 11,4% sledovanosťou a 24,5% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 525-tisíc divákov. Ostatné týždne sa sledovanosť Ivety zastabilizovala nad hranicou 500-tisícového publika.

Šiesta časť si v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala až 10,7% sledovanosť s 29% trhovým podielom. Táto epizóda oproti minulej časti pritiahla o 0,3% viac divákov. Pre Jojku je to o to atraktívnejšie, keďže ide o mladšie publikum. Celkovo pri obrazovkách sedelo 555-tisíc divákov.
Piatu epizódu celkovo sledovalo 574-tisíc divákov. Stále sa teší enormným číslam v oboch cieľových skupinách. V cieľovke 12 – 54 uhrala spomínaná epizóda až 10,4% rating s 27,9% trhovým podielom.

Štvrtá epizóda prilákala k obrazovkám až 567-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 766-tisíc divákov univerzálneho publika. V cieľovej skupine 12 – 54 uhrala, stále, rekordný 10% rating s 26,9% trhovým podielom. V cieľovke 12+ má Iveta na konte 12,3% rating a 25,5% trhový podiel.
Prvá časť dosiahla v cieľovej skupine 12+ neuveriteľných 799-tisíc divákov. Druhú sledovalo 755-tisíc. Prvá epizóda v cieľovke 12 – 54 sa pýši rekordnou 14% sledovanosťou a 36,5% podielom na trhu. Pričom zasiahla viac ako milión divákov. Tretiu časť celkovo sledovalo, stále, rekordných 695-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke uhrala až 12,5% sledovanosť s 34,2% trhovým podielom. V cieľovke 12+ to bola až 15,1% sledovanosť s 31,5% trhovým podielom.