
Z nespravodajskej ponuky slovenských televízií si v utorok najviac divákov vybralo obľúbenú Nemocnicu na Jojke, ktorá oslovila až 586-tisíc divákov starších ako 12 rokov a trhu kraľovala aj v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54. Seriál navyše dosiahol svoju dosiaľ najvyššiu sledovanosť od začiatku roka, a to v oboch cieľovkách.

Nemocnica prevalcovala konkurenčné utorkové seriály na Markíze. V CS 12+ dosiahla Nemocnica 10,2% sledovanosť a 23,5% podiel na trhu, večerný Dunaj na Markíze zaznamenal len 20,7 % podiel a podvečerná Mama na prenájom 23,2% podiel. V cieľovej skupine 12 – 54 vyhrala Nemocnica súboj v sledovanosti so 7,3% ratingom, pričom si pripísala podiel 22,7%. Nemocnicu celkovo sledovalo 472-tisíc divákov.

Podvečerná Mama na prenájom bola v tesnom závese s 417-tisícmi divákov a naďalej potvrdzuje stabilnú divácku základňu. Bez väčších výkyvov zafungovala aj šou Bez servítky, ktorú sledovalo 377-tisíc divákov a v cieľovke 12 – 54 dosiahla takmer 6% sledovanosť.
Tvrdo však narazil Dunaj, ktorý nezopakoval svoj štvrtkový vzostup. Zaznamenal značný prepad. Opäť sa potvrdilo, že utorky dobovému seriálu Markízy absolútne nesedia. V cieľovke 12 – 54 uhral iba 6,8% sledovanosť, znova tak skĺzol pod 7% hranicu a získal 21,9% podiel na trhu. Pri obrazovkách sedelo 403-tisíc divákov.
Oproti štvrtku minulého týždňa prišiel Dunaj o 31-tisíc divákov, prepadol sa o 0,6% bodu v ratingoch.