Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Jojka si prvenstvo dlho neudržala: Mama na prenájom opäť jednotkou na trhu

Posledné dni minulého týždňa boli v znamení výmeny pozície lídra v podvečernom slote. Jojkárska "servítka" vystrelila vďaka kontroverznej súťažiacej a diváci boli zvedaví skôr na hádky, ako na výsledok varenia. Mama na prenájom na Markíze tak tesne zaostala. No nie na dlho.

01.02.2023 10:30
mama na prenájom, Foto:
Mama na prenájom naďalej potvrdzuje úspech.
debata
skyshowtime, Čítajte aj Pripravte sa: Na Slovensko mieri nová televízna služba! Pozná dátum štartu

V pondelok 30. januára 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala Mama na prenájom najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Obľúbený podvečerný seriál dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 rating 6,7% aj trhový podiel 25,5%. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom tretia priečka a predstihla tak akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 41,8%.

Rusko, Moskva, Červené námestie Čítajte aj Najnovší útok ruskej propagandy na Slovensko: Pripravte sa na vojnu, čakajte rakety

Bez servítky na Jojke v rovnakej cieľovej skupine dosiahla 5,5% rating s 21% podielom na trhu.

Mamu na prenájom si v pondelok vychutnalo celkovo 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Bez servítky v širšej cieľovej skupine markizáckemu seriálu viac dýchalo na krk. Celkovo si Jojku pustilo 368-tisíc divákov.

Denný seriál Mama na prenájom na Markíze! Fotogaléria - 12 fotiek Všetky fotky
Záber zo seriálu Mama na prenájom..
televízia, sledovať TV, pozerať TV Čítajte aj Prieskum: Najpopulárnejšie slovenské médiá sú Markíza, Expres a Nový Čas

Mama na prenájom pokračovala vo víťaznej jazde aj v utorok podvečer. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla doposiaľ tretí najvyšší rating 7,2% a štvrtý najlepší trhový podiel 27,8%. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom tretia priečka, z ktorej predstihla akékoľvek utorkové programy konkurencie, vrátane večerného seriálu Nemocnica na Jojke. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 45,8%.

Ďalšie pútavé príbehy sympatických hlavných hrdinov si v utorok vychutnalo celkovo 391-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silná zostava, Veronika Cifrová Ostrihoňová Čítajte aj Veľké upratovanie v programe RTVS. Talkshow známej moderátorky dostala nový vysielací čas

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Bez servítky #seriál Mama na prenájom