Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Druhá šanca opäť vyčnieva! Búra všetky rekordy, je najsledovanejším programom jesene

Druhá séria lekárskej drámy počas minulého pondelka zlomila vlastné rekordy. Slováci sa nevedia nabažiť tohto seriálu.

19.09.2022 06:00
druhá šanca, Foto:
Druhá šanca má na konte nový rekord.
debata
Lenka Jesenáková Čítajte aj Odborníčka na mediálny biznis: Streamovacie služby považujeme za luxus, pomáha to klasickým televíziám

V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 12. septembra 2022 druhá epizóda najnovšej série stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa a doposiaľ aj celej jesennej sezóny v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

sledovanie televízie Čítajte aj Slovenské obývačky pozor: Bude ešte viac reklamy v televízii? Nový zákon to umožňuje

Spomínaná epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 rating 10,5% a doposiaľ absolútne rekordný trhový podiel 34,5%. Svoje doterajšie podielové maximum tak vylepšil až o takmer štyri percentuálne body.

Seriál Hranica zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 16,4% a film Teroristka na Jednotke RTVS ešte nižší trhový podiel 6,9%. Druhá šanca obzvlášť oslovila mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48%.

výnimočná nikol, Čítajte aj Prvé jesenné sklamanie Markízy? Z jej jedinej seriálovej novinky divácky trhák asi nebude

Pri obrazovkách sedelo 539-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aj v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho programu dňa a aj celej doterajšej jesennej televíznej sezóny. V čase vysielania mal dosah až na 707-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Darí sa aj reality šou Farma. V cieľovej skupine 12 – 54 bola minulý pondelok jasnou jednotkou na trhu s ratingom 4,5% a vysokom trhovým podielom 25%. Láska na chate na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 9% a so šou Inkognito ešte nižší podiel na trhu 8,9%. Táto epizóda Farmy prilákala celkovo 269-tisíc divákov, pričom dosah mala Farma až na 411-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Druhá šanca
Flowers