Prvá časť Výnimočnej Nikol bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa, avšak pri porovnaní s ostatnými seriálmi Markízy sa najnovšia komediálna kriminálka uviedla najslabšie. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 uviedol ako najsledovanejší programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Čo sme pozerali v auguste: Záver leta patril návratu seriálových hitov a finále OteckovV tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá epizóda Výnimočnej Nikol rating 6,9% a trhový podiel 21,1%. Nemocnica na Jojke zaostal s trhovým podielom 16,7% a ďalší seriál Ochranca si na Jednotke RTVS pripísal podiel na trhu iba 4,6% v rovnakej cieľovej skupine.
Seriál, v ktorého hlavnej úlohe sa objavuje herečka Táňa Pauhofová, si vychutnalo celkovo 340-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 516-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Výnimočná Nikol zostala na chvoste pri porovnaní s ostatnými seriálmi. Pán profesor s premiérou 4. série prilákal k obrazovkám 326-tisíc divákov. Táto epizóda získala v cieľovke 12 – 54 sledovanosť na úrovni 7,8% a trhový podiel 24,2%. Druhá šanca si pripísala s premiérou druhej série rating 9,5% a v rámci doterajšej histórie seriálu druhý najvyšší trhový podiel 30,4%. Pri obrazovkách sedelo 503-tisíc divákov.
Čítajte aj Európu čaká štart unikátnej streamovacej služby! Kedy príde na Slovensko? Poznáme dátum...V stredu 31. augusta 2022 oslávila Markíza už svoje 26. narodeniny a pre divákov si v tento špeciálny deň pripravila darček – záverečný celovečerný špeciál rodinného seriálového hitu Oteckovia. Rozlúčka s jedným z najúspešnejších slovenských seriálov mala víťaznú príchuť, keď finále Oteckov zaznamenalo rating 5,8% a trhový podiel 20%. Oteckovia sa lúčili so štandardnými číslami, ktoré seriál dosahoval počas jeho záverečnej sérii na jar tohto roka.
Konkurenčná TV Joj zaostala so seriálom Nemocnica (share 15,1 % v CS 12–54) aj nasledujúcou šou Láska na chate (share 12,0 % v CS 12–54), film Vraždy v Moselle na Jednotke RTVS zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 3,6 %.
Čítajte aj Takto vyzerá poriadna sledovanosť! Druhá šanca je najúspešnejší seriál začiatku jeseneNa to, ako sa uzavrú osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov, ale aj na návrat viacerých obľúbených postáv, bolo zvedavých celkovo 295-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom finálový špeciál mal dosah až na 525-tisíc divákov (AvRch v CS 12+)