
Televízia Doma tento týždeň s mimoriadnym úspechom vrátila na obrazovky legendárnu argentínsku telenovelu Divoký anjel. Kultová telenovela spôsobila ošiaľ pred dvadsiatimi rokmi a po návrate si úspech zopakovala.
Divoký anjel mal na Slovensku premiéru v roku 2001. Uviedla ho verejnoprávna Slovenská televízia, kde sa takmer nekonečný príbeh lásky Milagros a Iva v podaní Natalie Oreiro a Facunda Aranastala stal fenoménom. Telenovelu zreprízovala aj v roku 2009 a potom aj v roku 2011.
Tentokrát ju uvádza televízia Doma patriaca do skupiny Markíza, ktorá všetkých 270 epizód odvysiela v pracovné dni od 16.40 hod. v dvoch častiach za sebou.

Telenovela odštartovala v pondelok 18. júla a doposiaľ si so všetkými časťami pripísala nadpriemernú sledovanosť. V pondelok sa trhové podiely v komerčnej cieľovej skupine 12–54 pohybovali medzi 6 – 7 %, kde sa udržali aj v utorok.
V stredu už Divoký anjel zaznamenal rekord a stal sa dokonca druhým najsledovanejším programom na trhu, pričom predbehol aj večerné turecké telenovely Zachránené životy a S hlavou v oblakoch.

Dvojporcia Divokého anjela dosiahla ratingy 1,5 % a 1,3 % podiely na trhu vyskočili na 9,9 % a 8,5 %. V univerzálnom publiku divákov starších ako 12 rokov to znamenalo 60 – 70-tisíc divákov.
Zaujímavosťou je, že Divoký anjel láka najmä mladšiu generáciu divákov. Stredajšie dve epizódy si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien 12–34, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili priemerný trhový podiel až 21,5 %.

Dajto zabodovalo s Ligou majstrov
Darilo sa aj televízii Dajto, ktorá v stredu výrazne zabodovala s priamym prenosom z druhého kola kvalifikácie Ligy majstrov, v ktorom sa po tridsiatich rokoch opäť stretol slovenský majster ŠK Slovan Bratislava s maďarským šampiónom Ferencvárosom Budapešť. Súboj po záverečnom obrate skončil víťazstvom Slovana 2:1.
Druhý polčas sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším tohtoročným programom stanice Dajto. V obchodnej cieľovej skupine 12–54 sa stal tiež najsledovanejším programom dňa so sledovanosťou 4,9 % a trhovým podielom 17,9 %. Priemerný rating celého zápasu dosiahol 3,9 % a podiel na trhu 15,5 %. Pri obrazovkách bolo rovných 300-tisíc divákov starších ako 12 rokov.