
Televízia JOJ postupne spúšťa svoje premiérové leto. Prvým výrazným pilierom letnej vysielacej štruktúry je desaťdielna novinka Šťastná rybka od tvorcov Prázdnin. Stanica stavila na odľahčený žáner, ktorý má byť príjemným spoločníkom počas letných mesiacov. A zdá sa, že jej zámer jej zatiaľ vyšiel. Prvá epizóda Šťastnej rybky sa stala, po spravodajských reláciách, najsledovanejším programom minulého utorka v univerzálnej aj komerčnej cieľovej skupine.

Úvodnú epizódu seriálu Šťastná rybka si pred týždňom nenechalo ujsť až 351-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 546-tisíc divákov (AvRch v cieľovke 12+). Seriál dosiahol ako líder slovenského trhu 7,6% sledovanosť a 19,4% podiel, na Markíze zaznamenal Utajený šéf len 13,5% podiel.

Šťastná rybka bola prvou voľbou aj pre mladších divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54, keď mu na predbehnutie konkurencie stačila 5,1 % sledovanosť a 17,8% trhový podiel. Najviac diváčok si seriál pri premiére našiel vo veku 45 – 54, kde dosiahol 10,6% sledovanosť a nadpriemerný podiel na trhu, až 25%.

Novinka sa tak uviedla so solídnym výsledkom. Na podobných hodnotách sa pohybuje aj Hranica, ale aj konkurenčný markizácky Svätý Max, tam to však vyzerá, že televízia nebude s týmto formátom pokračovať, keďže poslednú epizódu počas jari promovala ako záver seriálu.