Siedma a ôsma časť definitívne uzavreli dej kriminálneho príbehu režiséra Michala Kollára. A Jojka s finále uspela. Prvá časť dvojitého finále bola najsledovanejším nespravodajským programom v cieľovke 12 – 54, keď získala 4,3% sledovanosť s trhovým podielom 13,5%. V tejto cieľovej skupine sledovalo siedmu časť 128-tisíc divákov. Ultimátum predbehlo aj verejnoprávnu RTVS, ktorá vysielala hokejové štúdio, ale aj podvečernú markizácku Smotánku.
Táto epizóda sa dostala aj do rebríčka TOP 10 najsledovanejších programov soboty, pričom obsadila siedme miesto.
Čítajte aj Slovensko sa opäť roztancovalo! Let's Dance je totálnym jarným triumfom MarkízyÚplne posledná epizóda seriálu na tom bola už o čosi horšie, úbytok divákov bol prirodzený, keďže sa vysielala už v druhom večernom pásme tesne pred 22. hodinou a veľké rozuzlenie príbehu sa odohralo až za 23. hodinou. Táto ôsma časť v cieľovke 12 – 54 uhrala 3,3% sledovanosť s trhovým podielom 13,1, pričom ju sledovalo bezmála 100-tisíc divákov.
Ako Jojka vníma svoj jarný seriálový event? Je pravdou, že jeho výkon počas niekoľkotýždňového vysielania postupne klesal, hoci televízia s ním viackrát vyhrala súboj o diváka a bola jednotkou na trhu.
Čítajte aj Seriálový máj na HBO Max: Temný príbeh o korupcii, ale aj vyšinutý seriál o bábätku„Rukojemnícka dráma Ultimátum si počas svojho vysielania našla svojich fanúšikov a sme nesmierni radi, že sme našim divákom mohli ponúknuť tento výnimočný a kvalitný seriál. Verní fanúšikovia si nenechali ujsť ani jednu epizódu. Miniséria mala v priemere dosah viac ako 300-tisíc divákov,“ povedala pre Mediaklik hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová.
Čítajte aj Netflix koná raketovo rýchlo! Lacnejšie predplatné spojené s reklamami chce zaviesť už čoskoroPrvé tri epizódy dosiahli nadpriemerný výsledok. Prvú epizódu Ultimáta sledovalo 380-tisíc divákov, si vyslúžila skvelú 8,2% sledovanosť a 18,4% podiel v cieľovke 12+. Druhú epizódu si pustilo 335-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 táto časť získala 6,3% s podielom 16,3% a v tejto obchodne relevantnej diváckej skupine bola Jojka jednotka na trhu.
Čítajte aj Prvé zábery z pokračovania najväčšieho kinohitu všetkých čias sú tu! Pozrite si ichTretia epizóda bola na tom dokonca najlepšie! V komerčnej cieľovke získala až 6,8% sledovanosť, v širšej skupine 12+ až 7,9% sledovanosť a zasiahla až 517-tisíc divákov (AvRch). Negatívny zlom nastal počas Veľkej noci, keď televízia ponechala seriál vo vysielaní a vtedy sa prvýkrát prepadol k hranici 4% sledovanosti a v jej okolí zostal až do záveru.