Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prémiová miniséria má svoj záver za sebou: S Ultimátom sme spokojní, hovorí Jojka

Počas minulotýždňovej soboty televízia JOJ ponúkla divákom špeciálne až dvojdielne finále rukojemníckej drámy.

14.05.2022 07:00
ultimátum, ján koleník, Foto:
Tvorcovia stavili na Jána Koleníka v hlavnej úlohe a spravili dobre.
debata
disney+, disney, Čítajte aj Disney+ tesne pred príchodom na Slovensko: Na konkurenciu útočí lákavou ponukou

Siedma a ôsma časť definitívne uzavreli dej kriminálneho príbehu režiséra Michala Kollára. A Jojka s finále uspela. Prvá časť dvojitého finále bola najsledovanejším nespravodajským programom v cieľovke 12 – 54, keď získala 4,3% sledovanosť s trhovým podielom 13,5%. V tejto cieľovej skupine sledovalo siedmu časť 128-tisíc divákov. Ultimátum predbehlo aj verejnoprávnu RTVS, ktorá vysielala hokejové štúdio, ale aj podvečernú markizácku Smotánku.

Táto epizóda sa dostala aj do rebríčka TOP 10 najsledova­nejších programov soboty, pričom obsadila siedme miesto.

lets dance, Čítajte aj Slovensko sa opäť roztancovalo! Let's Dance je totálnym jarným triumfom Markízy

Úplne posledná epizóda seriálu na tom bola už o čosi horšie, úbytok divákov bol prirodzený, keďže sa vysielala už v druhom večernom pásme tesne pred 22. hodinou a veľké rozuzlenie príbehu sa odohralo až za 23. hodinou. Táto ôsma časť v cieľovke 12 – 54 uhrala 3,3% sledovanosť s trhovým podielom 13,1, pričom ju sledovalo bezmála 100-tisíc divákov.

Ako Jojka vníma svoj jarný seriálový event? Je pravdou, že jeho výkon počas niekoľkotýždňového vysielania postupne klesal, hoci televízia s ním viackrát vyhrala súboj o diváka a bola jednotkou na trhu.

mimino, baby, Čítajte aj Seriálový máj na HBO Max: Temný príbeh o korupcii, ale aj vyšinutý seriál o bábätku

„Rukojemnícka dráma Ultimátum si počas svojho vysielania našla svojich fanúšikov a sme nesmierni radi, že sme našim divákom mohli ponúknuť tento výnimočný a kvalitný seriál. Verní fanúšikovia si nenechali ujsť ani jednu epizódu. Miniséria mala v priemere dosah viac ako 300-tisíc divákov,“ povedala pre Mediaklik hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová.

Netflix Čítajte aj Netflix koná raketovo rýchlo! Lacnejšie predplatné spojené s reklamami chce zaviesť už čoskoro

Prvé tri epizódy dosiahli nadpriemerný výsledok. Prvú epizódu Ultimáta sledovalo 380-tisíc divákov, si vyslúžila skvelú 8,2% sledovanosť a 18,4% podiel v cieľovke 12+. Druhú epizódu si pustilo 335-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 táto časť získala 6,3% s podielom 16,3% a v tejto obchodne relevantnej diváckej skupine bola Jojka jednotka na trhu.

avatar 2, james-cameron Čítajte aj Prvé zábery z pokračovania najväčšieho kinohitu všetkých čias sú tu! Pozrite si ich

Tretia epizóda bola na tom dokonca najlepšie! V komerčnej cieľovke získala až 6,8% sledovanosť, v širšej skupine 12+ až 7,9% sledovanosť a zasiahla až 517-tisíc divákov (AvRch). Negatívny zlom nastal počas Veľkej noci, keď televízia ponechala seriál vo vysielaní a vtedy sa prvýkrát prepadol k hranici 4% sledovanosti a v jej okolí zostal až do záveru.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #seriál Ultimátum #televízna sezóna 2021/2022