Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Koniec pauzy vo vysielaní! Druhá šanca sa vracia s poslednými dvoma epizódami

Bude vám najnovšia lekárska dráma z dielne Markízy chýbať?

25.04.2022 07:00
druhá šanca, Foto:
Druhá šanca sa vracia na obrazovky Markízy s poslednými dvoma epizódami.
debata (1)

Minulý týždeň dostala Druhá šanca krátku prestávku vo vysielaní spôsobenú Veľkou nocou. Teraz sa seriál vracia, aby predstavil svoje finálne epizódy. Dobrou správou je, že čakanie na pokračovanie nebude až tak dramaticky dlhé. Televízia oznámila, že druhá séria sa objaví na obrazovkách už túto jeseň.

druhá šanca, Čítajte aj Markíza vyslala jasný odkaz seriálovým fanúšikom: Je rozhodnuté o jeho budúcnosti

„Nesmierne si vážime divácku priazeň a krásne odozvy, ktoré na seriál Druhá šanca neustále dostávame. Pre všetkých jeho fanúšikov máme skvelú správu, v najbližších týždňoch sa rozbehne natáčanie 2. série, ktorú si budú môcť na obrazovkách TV Markíza vychutnať už túto jeseň,“ prezradila Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

letuška, kaley cuoco, Čítajte rozhovor Kaley Cuoco sa vracia ako Letuška! Bála som sa nakrúcať druhú sériu, hovorí

Druhá šanca má veľkú šancu s poslednými časťami prepísať vlastné rekordy. Ostatná epizóda vysielaná pred pauzou, čo to naznačila. Seriál prekonal v celkovom počte divákov pomyselnú 600-tisícovú hranicu.

V pondelok 11. apríla 2022 stala Druhá šanca na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

the morning show, Čítajte aj Opäť dokonalá séria! Tento seriál vás presvedčí, že ste televíznymi otrokmi

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla štrnásta časť nadpriemerný rating 10,8% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 30,2%. Seriál Hranica zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,4% a film Neznášam leto na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,9%.

Ďalšie pútavé príbehy hlavných hrdinov a ich pacientov obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Druhej šance zabezpečili trhový podiel až 45,3%.

Celkovo táto časť prilákala k obrazovkám fantastických 603-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Druhá šanca