Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza s ďalším úspešným seriálovým štartom! Slovákom sa zapáčilo toto...

Pred týždňom televízia Markíza predstavila divákom svoju novú komediálnu novinku s názvom Šťastní vs. Šťastní a opäť to bol úspech.

19.01.2022 07:00
šťastní vs. šťastní, Foto:
Prvá epizóda komediálnej novinky Markízy Šťastní vs. Šťastní u divákov naplno zabodovala.
debata (3)
hranica, Čítajte aj Veľký úspech Jojky: Jej nový pašerácky seriál má za sebou brilantné výkony

Prvá epizóda bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 najsledovanejším stredajším programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Práve tento seriál uzavrel sériu premiérových dní. V priebehu pár dní Slováci dostali veľkú dávku slovenských seriálov. V nedeľu, 9. januára, RTVS odštartovala voľné pokračovanie Hniezda – seriál Priznanie, v pondelok Markíza ponúkla lekársku drámu Druhá šanca, Jojka rodinný seriál Hranica a až napokon prišli Šťastní vs. Šťastní.

šťastní vs. šťastní, krajčiová, miezga, bolf, kubala, cinkota, hurajová, Čítajte aj Ani raz ste sa nezasmiali? Tak to ste sledovali nový komediálny seriál na Markíze

V tejto cieľovej skupine dosiahol nový komediálny seriál trhového lídra rating 8,7% a trhový podiel 23,4%. Aj v rámci univerzálneho publika Šťastní vs. Šťastní porazili konkurenčný seriál Hranica na obrazovkách Jojky, keď si pilotnú časť pozrelo celkovo 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markizácky seriál Šťastní vs. Šťastní Fotogaléria - 9 fotiek Všetky fotky
Prvá séria seriálu Šťastní vs. Šťastní.

Tretiu časť Hranice sledovalo 431-tisíc divákov. Slovenská adaptácia úspešného ruského seriálu Ivanovy-Ivanovy mala v čase vysielania dosah až na 602-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

novinky kina Čítajte aj Nálož v kinách: Princezná Diana, pavúčí muž, oceňovaný muzikál aj dokument o Kunderovi

Darí sa aj novej sérii Oteckov. V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal rating 7,4% a nadpriemerný trhový podiel 26,8%. Ďalšie príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov pritiahli k obrazovkám celkovo 404-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je o viac než 100-tisíc divákov vyšší počet, ako v prípade konkurenčnej šou Bez servítky na Jojke.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Šťastní vs. Šťastní