Ten sa dočkal veľkorysého proma, na ktorom bola postavená celá vianočná kampaň. Seriál tak dostal najlukratívnejšie promo, aké si môže každý program len priať. No ani to nepomohlo. Januárová premiéra dopadla ešte dobre. Bola rekordná. Prvú epizódu celkovo sledovalo až 517-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 uhrala až 9,4% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,5%. V cieľovke 12+ bol výkon seriálu ešte lepší, získal 11,1% sledovanosť a 20,9% podiel na trhu, pričom mal dosah až na 735-tisíc divákov.
Čítajte aj O ktoré filmy sme tento rok na Slovensku definitívne prišli? A kedy ich uvidíme?Následne však prišiel exodus. Strmhlavý pád sledovanosti, po pár týždňoch televízia pristúpila k ráznemu kroku a Bodka skončila v hlavnom vysielacom čase. „Dožila“ počas sobotného poobedia, bez väčšej pozornosti. Seriál sa končil približne len so 100-tisícovou sledovanosťou. A to je teda poriadny trapas.
Čítajte aj Toto sa naozaj podarilo! Tieto série príjemne prekvapili...neváhajte a pozrite si ichO tomto seriáli sa začalo rozprávať ešte v časoch, keď sa u konkurencie preháňal „slovenský“ Rex a veľmi rýchlo sa zistilo, že táto variácia slovenského diváka nebaví a sledovanosť išla dole. Najznámejší vlčiak, ktorý mal chrániť naše hlavné mesto, išiel do výslužby. Bolo jasné, že keď má prísť ďalší seriál s akcentom na štvornohého miláčika, musí ísť o akúsi paródiu.
O hereckých výkonoch sa ťažko hovorí, keďže na obraze drvivú väčšinu sú buď psí hrdinovia alebo Bodka s Robom Jakabom. Seriál Bodka mal veľa múch, najmä na strane ľudského sveta. Tam by bolo nutné viac dotiahnuť námet, prípadne viac vycibriť scenár. Bodka rozhodne nebol seriálový výkvet.
Čítajte aj Najslabšia sledovanosť, ohromujúci víťaz, skvelá šou: Superstar však potrebuje oddychLenže aj komédia potrebuje nejaký posun a seriál Bodka to mohol ponúknuť. No žiaľ, úplne sa to nepodarilo. V prvom rade trpí akousi vizuálnou schizofréniou. Interiéry pôsobia bezútešne, umelo, neraz lacno. Vizuálny rozdiel medzi interiérmi a exteriérmi je do oči bijúci a nevyzerá to dobre.