Štvrtá premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 27. septembra 2021, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Premiérová časť s názvom Na kolenách dosiahla v tejto strategickej cieľovej skupine excelentný rating 11,1% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,7%. Medzitýždenne si tak Pán profesor z hľadiska ratingu polepšil o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel mu narástol o 0,8 percentuálneho bodu.
Čítajte aj Prvé zábery zo šteklivého hitu od Netflixu sú tu! Smola, že nová séria má zdržanieKonkurenčné pondelkové programy už klasicky nemali šancu, relácia Inkognito zaznamenala na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,2% a film My a Giulia na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,3%. Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 52,1%.
Štvrtá epizóda prilákala k obrazovkám 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V porovnaní s minulým týždňom získal na svoju stranu ďalších 35-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 626-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).