Druhá časť s názvom Beh na dlhé trate dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 vysoko nadpriemerný rating 12,1% a rovnako aj trhový podiel 30,1%. Konkurenčné programy nemali šancu zažiariť, relácia Inkognito zaznamenala na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,7% a film Sedem hodín, aby ste sa zamilovali na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,1%.
Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 40,9%.
Táto epizóda prilákala k obrazovkám 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
Prvú časť druhej série pred dvoma týždňami dosiahla rekordný rating 12,7% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 32,4%. Začiatok novej série Pána profesora sledovalo 523-tisíc divákov starších ako 12 rokov.